Avto
63 ogledov

Fiat 500 C lahko gleda v zvezde

500C se od navadnega ne razlikuje bistveno. Dvoplastna platnena streha je lahko
1/31
Žurnal24 main
Pri Fiatu so obudili legendo iz leta 1957, model 500C in mu dodali kar nekaj napredne tehnologije v obliki start&stop sistema, s pomočjo katerega emisije znašajo manj kot 110 gramov.

C je od modela 500 dražji za 2000 evrov. Strešni mehanizem vedno premika elektrika, streha je dvoslojna, premikati pa jo je (v horizontalni smeri) mogoče pri katerikoli hitrosti, v celoti pa do 60 kilometrov na uro. Žal je ESC na voljo vedno le proti doplačilu.

Električni pomik strehe do 60 km/h
Oblikovno se C od kombilimuzinske različice razen pomične strehe bistveno ne loči, oblikovalci pa so želeli Cju dodati čim bolj skladen videz, ki ga pomična streha ne bi porušila. Streha je tako kot pri izvirniku platnena, dvoslojna, kar omogoča dobro tesnjenje in zvočno izolacijo, na voljo pa je v treh barvah (slonokoščeni, rdeči in črni). Za premikanje vedno skrbi elektrika, za manver pa potrebuje vsega 16 sekund. Pri tem je odpiranje v horizontalni smeri možno pri vseh hitrostih, v celoti pa do hitrosti 60 km/h. Kljub pomični strehi C dosega primerljiv količnik zračnega upora kot klasični 500, ki znaša Cx 0,33. Enaka je tudi količina prostora, namenjena potnikom v drugi vrsti. Da jim pri odprti strehi ne bi preveč pihalo, pa poskrbi doplačljiva  zaščita – wind stop. Namestite jo na zadnjo polico, z njo pa hitrost vetra pri odprti strehi naj ne bi presegla 7 m/s.

Fiat 500C kabriolet | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main


 
ESC proti doplačilu, enako Swarovski
Notranji prostor je ponovno zelo podoben tistemu v 500, enako velja za materiale in razporeditev stikal kakor tudi za opremske dodatke. 500C je na voljo v paketih pop in lounge, že osnovni paket pa prinaša sedem varnostnih blazin, daljinsko centralno zaklepanje, CD-MP3 avdio enoto, dvojni servovolan – dualdrive ter parkirna pomagala. Lounge pa k temu doda še ročno klimatsko napravo, 15-palčna lahka platišča, usnjena volan in prestavno ročico, tastature na volanu, deljivo zadnjo kolo in po višini nastavljiv voznikov sedež. Na seznamu doplačil pa najdemo tudi vse napredne sisteme in opremske dodatke, kot so: sistem start&stop, Blue&me NAV in MAP, na voljo je tudi usnjena notranjost, ESC pa je žal na voljo proti doplačilu. Med številnimi opremskimi dodatki, namenjenimi personalizaciji, pa najdemo kristale Swarovski  ki na željo kupca krasijo pokrovček ključa. Prtljažnik kljub pomični strehi ni izgubil na prostornosti, saj pri C-ju znaša 182 litrov (kar je tri litre manj kot pri 500).

Fiat 500C kabriolet | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Znana motorna paleta
Pri motorjih presenečenj ni, saj motorno paleto sestavljata dva bencinska: 1,2-litrski (51-kilovatni) in 1,4-litrski (73-kilovatni) ter en dizelski, ki iz 1,3 litra prostornine iztisne 55 kilovatov največje moči. Menjalnika sta dva, in sicer je ta v osnovi petstopenjski ročni. Pri obeh bencinarjih pa je na voljo tudi sekvenčni robotizirani – dualogic (pri močnejšem bencinarju ima ta še menjalne naperke za volanom). Tako kot pri 500 je tudi tu proti doplačilu na voljo sistem start&stop, ki porabo zmanjša za 12 odstotkov (po navedbah proizvajalca).

Cene od 12 tisoč evrov dalje
Cene se na bencinski strani pričnejo pri 11.990 evrih, za dizelskega morate imeti na računu najmanj 13.990 evrov. Letos naj bi prodali 50 vozil 500C, kar pomeni tretjino celotne prodaje modela 500.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.