Ferrari je pripravil kar dve premieri, obe namenjeni vožnji z vetrom v laseh. Zanimivo je, da si je za predstavitev izbral čas tik pred avtosalonom v Frankfurtu, čeprav znamka v Nemčiji sploh ne bo prisotna. Namesto tega so premieri pripravili v domačem Maranellu.
812 GTS je prvi V12 spider po 50 letih
Ferrari 812 GTS je najmočnejši tovarnin brezstrešnik doslej in sploh prvi tovrstni ferrari po 50 letih, v katerega so vgradili mogočni V12 motor.
812 GTS je seveda bližnji sorodnik lani predstavljenega modela 812 superfast. Gre za majceno presenečenje, saj predhodnik in v mnogočem zelo sorodni F12 takšne različice ni nudil. 812 GTS torej pod nosom skriva kar dvanajst naravno polnjenih valjev skupne prostornine 6,5 litra. Njihova skupna moč je mogočnih 588 kW (800 KM), s čimer gre za najmočnejši serijski avto s pomično streho. Ta se v zadek pospravi v 14 sekundah.
Zmogljivosti naj bi bile po besedah Ferrarijevih inženirjev "skorajda" identične berlinetti, kar pomeni pospešek do 100 km/h pod tremi sekundami in končno hitrost "nad" 340 km/h.
V primerjavi s superfast modelom je pri GTS aerodinamika delno spremenjena, tako da avto tudi brez strehe zagotavlja pritisk h tlom. Posebej so se posvetili notranjemu udobju, tako naj bi se potnika lahko pogovarjala med seboj tudi pri višjih hitrostih.
Pričakovati je, da bo 812 GTS stal še konkretno več od vstopne cene 300 tisočakov, kolikor stane pred obdavčitvijo 812 superfast.
F8 spider hiter tudi brez strehe
F8 spider je roadster različica modela F8 tributo, predstavljenega spomladi v Ženevi. F8 spider s tem nadomešča model 488 spider. To pomeni, da ima trdo streho, vgrajen pa isti motor kot F8, 3,9-litrski V8. Gre za bi-turbo motor, ki že od 2016 nosi naziv "svetovni motor leta", v F8 spider pa zmore 530 kW (720 KM), kar je nekaj več od 488 spider, ki ga nadomešča, hkrati pa je mlajši roadster od starejšega znatno lažji.
F8 spider zmore do 100 km/h pospešiti po 2,9 sekunde, do 200 km/h pa po 8,2 sekunde. Najvišja hitrost je 340 km/h. Da je vožnja skozi ovinke zanesljivejša tudi za manj vešče voznika, skrbi Ferrari Dynamic Enhancer (FDE), ki prilagaja delovanje različinih sistemov trenutnim lateralnim silam.
Streho lepotec pospravi v predel nad zadaj vgrajenim motorjem v 14 sekundah.
Pričakujte ceno okoli 250 tisoč evrov plus davki.