75 let je trajalo, da je Ferrari proizvedel svoj prvi serijski štirivratni stroj, avtomobil, ki se bo podal v boj z najdražjimi različicami SUV modelov kot so aston martin DBX, lamborghini urus, bentley Bentayga in rolls roycea cullinan. Zgolj McLaren še počasneje sprejema spreminjajoče se tržne trende v avtomobilski industriji.
Purosangue je družinski avto. Zadnja vrata se odpirajo v nasprotno smer kot prednja, ponuja pa tudi praktično odprtino za prtljago ter pogon na vsa kolesa. Pri Ferrariju so proizvedli avtomobil, ki ga lahko uporabljate 365 dni na leto. Za razliko od tekmecev, ki so se odločili izdelovati avtomobile v obliki športnih terencev, so se pri Ferrariju odločili za obliko križanca, ki je od tal oddaljena skromnih 15,9 centimetra. S tem so mu lahko namenili bolj elegantne linije na eni strani, ter nižje težišče in boljše dinamične lastnosti na drugi.
6,5-litrski V12 motor
Področje, kjer želi purosangue uveljaviti svojo premoč nad drugimi luksuznimi SUV-ji, je motor. Motorji V6, V8 in hibrid bodo najverjetneje prišli kasneje, premierno predstavljeni model pa je opremljen z atmosferskim 6,5-litrskim V12 motorjem, ki razvije 725 KM in 716 Nm navora, zavrti pa se do 8.250 vrt./min. Moč se prenaša na vsa štiri kolesa in sicer preko osemstopenjskega menjalnika z dvojno sklopko, ki je nameščen zadaj, tako kot pri Ferrarijevih avtomobilih GT. Še en pomemben podatek, razporeditev težo spredaj in zadaj je skoraj idealno (49:51).
Aston Martinov DBX707 je po moči blizu (707 KM), vendar ne ponuja motorja V12. Prav tako ne novi lamborghini urus performante, ki razvije "samo" (666 KM). Bentley Bentagya je na voljo z W12, vendar zmore "le« 635 KM. In vsi trije se za zagotavljanje moči zanašajo na turbopolnilnike.
DBX in urus ponujata podoben pospešek kot ferrarijev križanec (3,3 sekunde od 0 do 100 km/h), lamborhiniju zmore največjo hitrost 306 km/H, zato pa korak z njim drži aston martin, ki prav tako kot ferrari zmore največjo hitrost 310 km/h.
Nenavadna kabina
Čeprav purosangue ni prvi Ferrarijev avtomobil s štirikolesnim pogonom, pa je prvi z nadzorom pri spustu po hribu, kar bi se pred 20 leti zdelo nepredstavljivo. Je tudi prvi Ferrari z aktivnim nadzorom prevračanja. Aktivni stabilizatorji so postali nekaj običajnega pri velikih luksuznih avtomobilih, vendar Ferrari dosega nadzor nad nagibanjem z uporabo elektronsko nadzorovanih blažilnikov poimenovanih multimatic. To bi moralo pomagati tudi pri večji stabilnosti vozila pri večjih hitrostih.
Purosangue je zelo drugačna vrsta Ferrarija tudi kar zadeva notranji dizajn. Medtem, ko drugi proizvajalci avtomobilov, kot je Porsche, svojim SUV-jem namenjajo podobno notranjost kot pri drugih modelih, pa je purosangue morda navzven videti kot kupe roma, znotraj pa je zelo drugačen. Nima niti velikega osrednjega zaslona na dotik – namesto tega imata voznik in sovoznik vsaj svoj velik zaslon.
Ferrari ni razkril cen za model purosangue, ocenjuje pa se, da bo treba zanj odšteti okoli 400 tisoč evrov.