Portofino bo v modelni paleti zamenjal model california T. Kabriolet s trdo pomično streho ima pod motornim pokrovom 3,9-litrski V8 twin-turbo motor a 441 kilovati moči (600 KM), ki jih razvije pri 7.500 vrtljajih v minuti, in 760 Nm navora, dosegljivega med 3.000 in 5.200 vrtljaji v minuti. To je 30 kilovatov moči več (40 KM) kot pri californii.
Pospešek od 0 do 100 km/h je po zagotovilih tovarne 3,5 sekunde, največja hitrost je 320 km/h. Tovarna navaja, da je povprečna poraba goriva 10,5 litra na 100 kilometrov, emisije CO2 pa 245 gramov na 100 prevoženih kilometrov.
Štirisedežni kabriolet o oblikovali pri hišnem oblikovalskem studiu Centro Stile. Športni kabriolet je v primerjavi s californio T znatno lažji.
Veliko nove tehnologije
Pri povsem novi karoseriji so uporabili večji delež lahkega aluminija. Portofina odlikuje bolj toga in čvrsta karoserija, nov je izpušni sistem, inženirji so mu dodelili tretjo generacijo elektronskega zadnjega diferenciala E-Diff3 kot tudi F1 sistem proti spodrsavanju koles s popolnoma električnim ESP sistemom.
Nov model odlikujejo povsem novi žarometi v polni LED tehnologiji, večpredstavnosti sistem z 10,2-palčnim zaslonom na dotik, nov je klimatski sistem, ki je prilagojen vožnji s spuščeno streho, nov je tudi volan, sedeži so bolj prilagodljivi.
Portofino, ki bo javnosti prvič predstavljen čez slab mesec dni na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, je ime dobil po italijanski obmorski vasici. Pričakovana cena je okoli 200 tisoč evrov, kar je primerljivo s californio T, ki stane nekaj manj kot 200 tisočakov.