Po podatkih evropske karavaninške zveze (ECF) je slovenska blagovna znamka avtodomov Adria lani prevzela prvo mesto med vsemi tovrstnimi blagovnimi znamkami na območju Evrope, saj se z njo ponaša 4772 na novo registriranih evropskih avtodomov. Slovenski blagovni znamki sledijo tri nemške, in sicer Dethleffs, Hymer in Bürstner.
"V Adrii Mobil smo v preteklih letih razvili popolnoma prenovljeno paleto avtodomov, pri čemer smo veliko pozornosti namenili tako kakovosti kot tudi dizajnu notranjosti in zunanjosti vseh naših izdelkov," je uspeh Adrie Mobil pojasnila generalna direktorica družbe Sonja Gole. Dodala je, da visoko število novo registriranih avtodomov potrjuje, da je družba znala tudi v vse zahtevnejših konkurenčnih in gospodarskih pogojih v očeh kupcev ohraniti zaupanje v njihovo blagovno znamko.
Na tradicionalnem letnem srečanju združenja ECF, ki je letos maja potekalo v Rimu, vsako leto predstavijo najnovejše podatke o trendih in gibanjih v panogi karavaninga.