DS4 deloma nadomešča čevlje, ki jih je v prejšnji generaciji nosil trivratni C4 kot športnejša polovica tega modela. DS4 kot drugi predstavnik Citroënove premium znamke dodaja tudi veliko mero ekskluzivizma.
Ta je vidna že v obliki, nabiti prednji del se nadaljuje v kupejevski strehi, veliko je prelivanja izbočenih linij in detajlov ter svetlečih se dodatkov. Tudi zadek se zaključi športno elegantno, celo v najmočnejši različici pa skriva športnejšo plat, saj zaman iščemo velike izpušne cevi.
Notranjost udobna, a ne popolna
Več kot le dober občutek iz zunanjosti nadgrajuje pogled v notranjost, ki je moderna, oblikovno in po uporabljenih materialih pa vredna naziva premium. Sedi se visoko, kar bo prijalo tudi starejšim, sedeži pa so zelo udobni, oba prednja sta imela tudi funkcijo masaže. Dodana je celo vtičnica 220 V, ki pa z ozkim vtičem preprečuje širšo uporabnost za napajanje prenosnih naprav, predvsem laptopov. Volanski obroč je tanek, zmoti nagnetenost s stikali, od katerih bi marsikatero lahko našlo mesto tudi drugje.
Zadaj se sedi prav spodobno. Precej težje pa je na zadnjo klop zlesti, oblika zadnje polovice avtomobila terja davek v ozki odprtini, težko je razumeti tudi dejstvo, da so stekla zadnjih vrat fiksna in jih ni mogoče spustiti. Oblikovno še sprejemljiv detajl zašiljenega zaključka vrat, v katerem sta skriti tudi kljuki, pokaže svojo nefunkcionalnost, ko ga je treba obiti, saj zelo hitro poskrbi za ostro bolečino v prsih. Prtljažnik je lepo obdelan, dodana je snemljiva prenosna svetilka.
Pogon zmogljiv, podvozje manj
Motor v testniku je bil že večkrat preizkušeni 147-kilovatni bencinar, ki si po zmogljivostih, prožnosti pa tudi ekonomičnosti zasluži predvsem hvalo. Je pa kombinacija z DS4 nekoliko vprašljiva, saj ne more priti povsem do izraza. Čeprav je avtomobilovo podvozje za znamko neznačilno trdo nastavljeno, pa visoko težišče v zavojih povzroča veliko nagibanja, volanski obroč tudi ne izstopa po natančnosti, pri čemer ESC-sistem hitro in dokaj živčno posega v delo voznika.
Napredna pomagala morajo biti v takšnem avtomobilu samoumevna in DS4 v tem pogledu ni razočaral, presežka, ki ga je danes v razredu C denimo sposoben "ljudski" predstavnik modrega ovala, pa DS4 ni ponujal. Pasivni asistent za parkiranje, opozorilo pred nenamernim menjavanjem pasov in opozorilo pred mrtvimi koti so bili del opreme sport chic, še bolje pa bi se denimo avtomobil odrezal z vzvratno kamero, ki jo danes najdemo že v za polovico cenejših avtomobilih.
Končna cena sicer z udobjem in tehniko dodobra napolnjenega testnika se je končala pri na videz nič kaj majhnih 31.565 evrih. Ali je to upravičeno, naj oceni posameznik, dejstvo pa je, da premium občutek ni bil nikoli poceni.
Podatki o vozilu (Citroën DS4 sport chic, THP 200)
Motor: 1.598 cm3
Vrsta: štirivaljni, turbobencinski
Moč: 147 kW (200 KM) pri 5.800 vrtljajih na minuto
Navor: 275 Nm pri 1.700 vrtljajih na minuto
Poraba: 8,2 litra/100 km (mešani cikel – test), 149 gramov CO2
Zmogljivosti: 235 km/h, 7,9 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.275 x 1.810 x 1.526, medosna razdalja 2.612
Prtljažnik: 359 litrov
Cena: 19.490/31.565 EUR (osnovni/testni)