Peugeot 208 je ena izmed zvezd salona v Ženevi, saj je mali francoz storil nekaj velikih korakov naprej glede videza in vsebine. Več o tem smo že pisali v članku ob prvi najavi s strani tovarne.
Poleg tega bo na voljo tudi v povsem električni različici, ki bo imela moč 100 kW (136 KM).
Že vse od premiere so se pojavljala tudi ugibanja, kdaj bo prišel 208 GTi in tako nadaljeval športni duh, ki ga je tam davno v 80. letih spočel legendardni 205 GTi.
Guillaume Clerc, vodja projekta razvoja novega peugeota 208, pa je v ekskluzivnem intervjuju za Žurnal24.si ob teh pričakovanjih nalil čistega vina z besedami: "GTi različica ni načrtovana, saj bi nam njen odtis v smislu skupnih emisij CO2 preveč škodil."
Upajmo, da bodo držali nadomestno obljubo
Tako torej. Ne bo ga. Dosedanji 208 GTi ne bo imel naslednika. Renault RS, polo GTI in fiesta ST pa izgubljajo resnega tekmeca.
Je pa Clerc ljubitelje hitrih peugeotov vseeno potoložil z napovedjo, da načrtujejo izpeljanko 208, ki bo potešila tudi apetite bolj športno nastrojenih voznikov. "Razmišljamo o nečem, kar bi entuziastom nad vožnjo omogočila enak nivo občutkov ..."
Intervju s Clercom, v katerem je podrobneje pojasnil, zakaj je novi 208 tako velik korak naprej ne le za znamko Peugeot, temveč kar za celoten B razred, bomo objavili v prihodnjih dneh. Berite nas!
andrej.leban@zurnal24.si