Za Fordom v Sloveniji je prvih četrt stoletja, ki so ga s sodelavci, poslovnimi partnerji, mediji in tujimi predstavniki slavnostno obeležili z dogodkom v prenovljenem salonu FordStore Summit avto.
Pri Fordu pravijo, da je nakup novega vozila za kupca pomemben trenutek, zato je FordStore namenjen obisku za navdih. Intuitivna orientacija avtosalona zagotavlja razdelitev v vsebinske cone, prijeten ambient pa ustvarja pogoje za boljšo interakcijo kupcev z osebjem in blagovno znamko. Pravijo, da lahko v salonu svoje bodoče vozilo začutite, še preden ga prvič preizkusite.
Prodajni salon je razdeljen na več delov, eden pripada športnim in aktivnim voznikom, drugi družinskom orientiranim, tretji, "Vignale«, je namenjen prestižnim voznikom in vozilom.
Dvojni mejnik Forda v Sloveniji je izpostavil David Jurič, generalni direktor Summit Motors Ljubljana, ki je na dogodku preletel napredek Forda v svojih prvih 25 letih delovanja v Sloveniji. Fordovo znamko v Sloveniji danes zastopa 17 trgovcev, 27 pooblaščenih serviserjev in 5 Centrov za poslovne uporabnike, ki poslujejo v skladu z visokimi Fordovimi standardi, ki so v tem času prodali preko 91.000 vozil.
Ford je tesno povezan tudi s slovenskimi športnimi uspehi, saj sodeluje s Smučarsko zvezo Slovenije, Kolesarsko zvezo Slovenije, že 12 let sodeluje tudi na strani dobrodelnosti z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje
Jurič je nekaj besed namenil tudi pogledu v prihodnost, ki je eden izmed Fordovih temeljev: "Nenehne spremembe v tehnologiji za varnost in udobje so za naslednjim ovinkom, za drugim ovinkom avtonomna mobilnost, za tretjim elektrifikacija. Prepričani smo, da bomo skupaj v vaši družbi uživali še parkrat 25 let vsega tega".