Hidria je s sklenitvijo novih pogodb za inovativne rešitve elektromobilnosti za obdobje od 2021 do 2030, vrednih preko 300 milijonov evrov, realizirala enega največjih dogovorov v zgodovini slovenske avtomobilsko dobaviteljske industrije.
Slovensko tehnološko podjetje se bo osredotočilo na razvoj inovativne tehnologije za proizvodnjo statorjev in rotorjev za visoko učinkovite pogonske elektromotorje, ki so ključni del električnih in hibridnih vozil prihodnosti. Statorje in rotorje, proizvedene po inovativni novi tehnologiji bosta v svoje hibridne in električne avtomobile vgrajevala z letom 2021 med drugimi tudi BMW in Daimler-Mercedes.Dogovori sežejo vse do vključno leta 2030. Iz Hidrie so sporočili, da bodo posledično ta e-vozila imela dodatno nižjo porabo oz. daljši domet. Realizirani dogovori so v prvi vrsti rezultat večletnega intenzivnega vlaganja Hidrie v inovativno tehnologijo spajanja lamel po načelu odprtega inoviranja, poimenovano Hidria Bond.
Inovativni proces in tehnologijo spajanja lamel je Hidria razvila v tesnem sodelovanju s strokovnjaki Kemijskega Inštituta v Ljubljani in podjetjem Jutronic. Posebnost je v novem inovativnem postopku, ki Hidrii omogoča, da lamele že v teku izdelave statorja in rotorja nemehansko učinkovito spaja v samem štancnem orodju pri zelo visokih hitrostih štancanja. S tem Hidria vzpostavlja bistveno prednost pred konkurenco in kupcem omogoča naprednejšo in cenovno dostopnejšo rešitev za dizajniranje in izdelavo pogonskih elektromotorjev.
Iz Hidrie so še sporočili, da s to rešitvijo in na njeni osnovi že sklenjenimi pogodbami ter tistimi, ki bodo še sledile, krepijo svojo vodilno globalno vlogo sokreatorja zelene mobilnosti prihodnosti. Za izvedbo teh na novo pridobljenih poslov bo v prihodnjih letih zaposlila več kot 150 novih sodelavcev, predvsem strokovnjake tehničnih smeri, ki s svojimi znanji in izkušnjami obvladujejo tovrstne nove tehnologije. V naslednjih nekaj letih bodo tako v razvoj vložili nadaljnjih 50 milijonov eurov in preko 100 milijonov evrov v nove visokotehnološke proizvodne kapacitete.