Alfa romeo tonale se uvršča v segment C-SUV, ki beleži stalno rast. In če so športni terenci v spodnjem srednjem razredu še leta 2018 predstavljali manj kot tretjino vsega razreda, so že lani za dobra dva odstotka presegli prodajo ostalih karoserijskih različic, letos pa se jim obeta še večji naskok. Tonale v tem oziru za milansko znamko gotovo predstavlja enega pomembnejših modelov.
Vsekakor pa je najmlajši med sicer že precej veteransko zasedbo Alfa Romea in bo kot takšen gotovo igral tudi pomembno vlogo pri njenem preživetju v okviru koncerna. Tonale, ki z oblikovno zasnovo precej zvesto sledi študiji, bo zato, kot so izpostavili na predstavitvi, razvajal tudi s pristno vozno dinamiko, vrhunsko elektrifikacijo pogonskih sklopov in vrhunsko tehnologijo, vključno z najsodobnejšim infotainmentom.
Moderni skupek historičnih zasnov
Pri snovanju njegovih oblikovnih linij so se oblikovalci iz hiše Centro Stile precej ozirali v preteklost znamke. Zunanja oblika zato temelji na alfi GT junior, sprednji tridimenzionalni trodelni matrični full-led žarometi oblikovno izhajajo iz modelov zagato in proteo, na avtomobilu pa najdemo tudi sledi alf duetto in disco volante. Šipa na zadku, ki ga karatkterizira neprekinjena svetlobna linija, izhaja z alfe 8C competizione. Na preteklost milanske znamke poleg tega namiguje tudi historična grafika sicer digitalnih merilnikov, tako kot drugi novejši modeli pa ima tudi tonale zagonski gumb na volanskem obroču.
Notranjost karakterizirajo že omenjeni digitalni merilniki in volanski obroč z zagonskim gumbom in obvolanskimi različicami. Prav tako pa tudi 10,25-palčni za dotik občutljivi zaslon z najnovejšo različico infozabavnega sistema skupine FCA oziroma italijanskega dela skupine Stellantis. Na voljo so tudi možnosti brezžičnega polnjenja telefona, različnih ambientalnih osvetlitev ter ogrevanje in zračenje sedežev. Vozniku je na voljo tudi Amazonova osebna asistentka Alexa, veliko koristnega pa najdete tudi v storitvi Alfa Connect. Seveda pa je tam tudi Alfin značilni regulator voznih načinov »dna«, s katerim se ureja delovanje pogonskega sklopa in blaženja.
Neposredna vodljivost
Na predstavitvi so poudarili, da tonale razpolaga z najbolj neposredno vodljivostjo v razredu, k čemur pripomorejo neposredni volan z razmerjem 13,6, integralni sistem elektronskega zaviranja, zmogljivo elektronsko krmiljeno vzmetenje, elektronski samozaporni diferencial ter odlična razporeditev mase med obema premama. V primeru tonalejev s pogonom na prednji kolesi je namreč na sprednji premi 56, na zadnji pa 44 odstotkov mase, pri štirikolesno gnanih različicah pa to razmerje znaša 52 proti 48 odstotkov. Dodajmo, da je tonale že osvojil tudi pet zvezdic na preskusnih trčenji organizacije EuroNCAP.
Tonale bo sprva na voljo z 1,5-litrskim 48-voltno blago hibridiziranim bencinskim motorjem z močjo 96 ali 118 kilovatov. Oktobra pride tonale z 1,6 litrskim turbodizelskim motorjem z močjo 96 kilovatov, konec leta pa še priključni hibrid, štirikolesno gnana kombinacija 1,3-litrskega bencinskega motorja na prednji in elektromotorja na zadnji premi, ki bo na voljo z močjo 140 ali 202 kilovatov.
Tonale bo sicer na voljo v petero opremskih različica od osnovne super, preko različic sprint, Ti, veloce, do najbolje opremljene speciale. Ta bo s šibkejšim blago hibridnim sklopom na voljo za najmanj 37.500 evrov, če upoštevamo 1.500 evrov popusta v kombinaciji s financiranjem, najcenejši tonale super pa bo pod enakimi pogoji stal najmanj 29.990 evrov.
Pri slovenskem zastopniku do konca leta pričakujejo prodajo 70 tonalejev. Dodati velja, da je tonale na voljo s certifikatom NFT, ki na osnovi veriženja blokov v digitalni obliki beleži njegovo zgodovino in je gotovo dobra popotnica tudi za ugodno prodajo rabljenega.
Pravi lepotec:))))) Zagotovo nova zgodba o uspehu pri Alfi...
tist zaslon na armaturki. skiro pa , ven z njim. pa prednje luči niso posrečene,