Avto
744 ogledov

Dvojne stopničke za začetek sezone

Vladimir Stankovič, gorsko hitrostne dirke T-2 Prokarting Racing
Dirkališče v češkem Brnu je gostilo prvo gorsko dirko Avstrijskega in Češkega državnega prvenstva. V zimskih pogojih, deloma tudi v dežju, je Vladimir Stankovič dvakrat stopil na zmagovalni oder - enkrat tudi na najvišjo stopničko.

Letošnja sezona gorsko hitrostnih dirk za avstrijsko in češko prvenstvo se je začela 1. aprila na znanem dirkališču v Brnu. Razgibana konfiguracija skoraj 6 kilometrske steze, z več kot 70 metrsko višinsko razliko omogoča izvedbo tudi gorskih dirk, ki potekajo na 2,5-kilometrskem odseku. Na sporedu sta bili dve dirki za češki Maverick pokal ter nedeljska dirka za državno prvenstvo Avstrije.

Osella PA21 EVO Spoznajte osello Avto Vrhunski dirkalnik za slovenskega dirkača

Vladimir Stankovič (T-2 Prokarting Racing), ki bo v letošnji sezoni tekmoval z dirkalnikom Osella PA21 EVO v razredu dvlotrskih prototipov, je v izjemno mrzlem in spremenljivem vremenu na obeh dirkah dosegel izvrsten rezultat. V soboto je končal na drugem mestu, na nedeljski dirki pa je dosegel zmago v češkem Maverick pokalu ter drugo mesto v prvenstvu Avstrije.

V moštvu T-2 Prokarting so z rezultatom izjemno zadovoljni, še posebej ker je to bil prvi test novega dirkalnika s katerim bodo tekmovali v prvenstvu Slovenije, Avstrije in na nekaterih dirkah evropskega prvenstva.

Vladimir Stankovič, gorsko hitrostne dirke | Avtor: T-2 Prokarting Racing T-2 Prokarting Racing

Zaradi globalnih težav z dobavo dirkalnih pnevmatik pirelli, ki jih nemogoče kupiti, bomo morali v letošnji sezoni presedlati na gume avon. Pri tako kompleksnih dirkalnikih, kot je Osella, to pomeni ogromno sprememb na podvozju in menjalniku, zato smo se odločili prve kilometre in prvo driko odpeljati na starih gumah pirelli. Zato sem z doseženim rezultatom še bolj zadovoljen, še posebej s tistim v dežnih pogojih. Izjemno sem zadovoljen tudi s prvimi občutki v novem dirkalniku, ki ponuja veliko več aerodinamičnega in mehanskega oprejema. Obenem je kar nekaj specifik, ki zahtevajo nekoliko drugačno tehniko vožnje. Pred mano je veliko vozniških izzivov, česar se zelo veselim.” Je povedal Vladimir Stankovič.

Prokarting, Vladimir Stankovič Avto Tega v avtošolah voznikov žal ne naučijo

Veliko izzivov čaka tudi tehnični del moštva, Igorja Rupnika in Dejana Šobarja, ki se morata dodobra spoznati z novim dirkalnikom.

Naslednja preizkušnja za moštvo T-2 Prokarting Racing je na sporedu konec aprila v avstrijskem Rechbergu, ki bo točkovana za slovensko, avstrisjko in evropsko prvenstvo.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.