Tako kot je Volvo ločil znamko športnih vozil Polestar, se je enako odločil tudi Seat, ki bo v Ženevi predstavil znamko športnih vozil Cupra. Obe znamki, Polestar in Cupra bosta v Ženevi pokazala nekaj zanimivih športnih vozil, ki bodo na prodaj tudi slovenskim kupcem, prvič pa bosta imeli svoja razstavna prostora.
Polestar je že lani s predstavitvijo elektrificiranega avtomobila najavil, kakšna bo njegova prihodnost. Njegova "mama" Volvo je najavila, da bodo že kmalu razvijali le baterijske modele, zato ni čudno, da tudi pri Polestarju stavijo na elektrifikacijo. V Ženevi bodo pokazali priključni hibrid polestar 1 plug-in hybrid coupe z močjo 448 kilovatov (600 KM).
"To je idealen prostor, da predstavimo 2+2 kupe (s štirimi sedeži)," pravi šef Polestarja Thomas Ingenlath, ki dodaja, da je prav ženevski avtomobilski salon znan po premierah športnih vozil, zato se bo njihov novi stroj tu počutil kot doma.
Ingenlath pravi, da je njihov cilj z vozilom polestar 1 vzbuditi zanimanje ljudi za njihovo znamko. "Ko ga vidiš v živo, je presenečenje še večje," pravi šef športne znamke, ki bo predstavila vozilo, za katero je zanimanje od lanskega oktobra pokazalo več kot 5.000 ljudi. Gre za vozilo, ki bo imelo ceno med 130.000 in 150.000 evrov!
Polestar ima v trenutnih načrtih izdelati zgolj 500 vozil na leto. To je načrt za naslednja tri leta. Vozila bodo proizvajali v novi tovarni v Čengduju na Kitajskem. Glede na veliko zanimanje za vozilo Ingenlath dopušča možnost, da bi podvojili proizvodnjo. Prednaročila bodo začeli sprejemati v Ženevi.
Cupra v središču pozornosti
Seat bo avtomobilski salon v Ženevi izkoristil za javno predstavitev znamke Cupra in modela cupra ateca. Volkswagnov dvolitrski prisilno polnjeni bencinski motor v kompaktnem SUV vozilu razvije kar 221 kilovatov moči (300 KM). Seat gre s cupro po poti Fiata, ki ima znamko Abarth.
Cupra bo oznaka za Seatove modele z zmogljivejšimi motorji. Seat sicer že leta ponuja modele cupra, zdaj pa bo to ločena znamka, ki bo imela po zagotovilih vodilnih mož podjetja svojo DNK in svojo identiteto. Prav tako bodo v prodajnih salonih ločeni od Seatovih vozil. Po Evropi naj Cuprina vozila ponujalo 260 prodajalcev.
"Cupra je velika priložnost za Seat, tako za kupce, kot posel," je dejal Seatov predsednik Luca de Meo ob predstavitvi znamke v Barceloni. De Meo, ki je odigral ključno vlogo pri lansiranju Abartha, ko je bil na čelu Fiata, želi zdaj podobno zgodbo speljati tudi s Cupro. Seat upa, da bodo s Cupro znamko še utrdili in bolje pozicionirali znotraj koncerna Volkswagen. Seat je šele leta 2016 spet postal dobičkonosno podjetje, zdaj pa želijo v naslednjih štirih do petih letih podvojiti prodajo vozil cupra na 20 tisoč na leto.