Pri Citroënu so se pohvalili, da so C3 od predstavitve leta 2016 do danes prodali v približno 750 tisoč primerkih in da se je konec lanskega decembra uvrstil med pet najbolje prodajanih predstavnikov avtomobilskega segmenta B v Evropi. V Sloveniji je v svojem segmentu na drugem mestu v prodaji zasebnikom, kar pomeni, da so jih v Sloveniji v trenutni tretji generaciji do zdaj prodali 3.200. V vseh treh generacijah je Citroën sicer globalno prodal 4,5 milijona predstavnikov tega modela.
Ne popravljaj, če deluje
Glede na to, da gre torej za precej uspešen model, so se pri njegovi prenovi držali načela "ne popravljaj, če ni pokvarjeno". Oblikovnih sprememb je zato bolj malo, a so opazne. Sprednji del so malce spremenili, da posnema razporeditev v obliki črke X s študije Cxperience, ki jo je Citroën pokazal leta 2016. Novi so tudi žarometi s "tehnološkim pogledom", ki jih z masko povezujejo led dnevne luči, spremenili pa so tudi obrobe meglenk v preoblikovanem odbijaču.
Zadnje luči nekoliko spominjajo na blazine "Airbump", ki so jim tudi namenili nekoliko drugačne oblike. Preoblikovana so tudi 17-palčna kolesna platišča, na voljo pa so tudi dve novi karoserijski barvi, štiri nove barve strehe in štirje barvni paketi. S tem pa se opis sprememb zunanjosti bolj ali manj konča.
Udobje kot v večjih modelih
Kabini so namenili nove udobne sedeže, ki so jih vzeli iz citroënov C4 cactus in C5 aircross, nekaj pa je tudi pridiha hiše La Maison Citroën s skandinavskimi pohištvenimi elementi. V praksi to pomeni, da na osveženi armaturni plošči in drugje najdete vstavke iz lesnega furnirja.
Enajstim sistemom za pomoč vozniku in varnost so dodali še dvanajstega, pomoč pri čelnem parkiranju, sicer pa tehnika ostaja bolj ali manj enaka kot doslej, vključno z motorji, bencinskima trivaljnikoma puretech 80 in 110 ter turbodizelskim štirivaljnikom blueHDi 100. Močnejši trivaljnik je na voljo tudi s samodejnim menjalnikom EAT6.