Hakan Samuelsson, generalni direktor Volva, je napovedal, da znamka ne bo več vlagala v razvoj naslednje generacije dizelskih motorjev. Kot je povedal za Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ), trenutne razmere kažejo, da za kaj takšnega s trenutnega vidika preprosto ni smotrno, saj bo cena za doseganje zaostrenih naravovarstvenih norm in zniževanje rakotvornih emisij pri dizelskih avtih postala previsoka.
A očitno je bila izjava izrečena nekoliko prehitro oziroma premalo diplomatsko, saj so se pri Volvu uradno odzvali na zapis v omenjenjem časniku. V pisni izjavi je Samuelsson pojasnil, da bodo dizli gotovo še kar nekaj let imeli ključno vlogo za znamko, ker so bolj učinkoviti kot pa bencinski motorji, le z njimi pa bo znamka lahko dosegala zapovedane cilje glede skupnega izpusta toplogrednega ogljikovega dioksida.
V izjavi direktor dodaja, da ima Volvo še zelo svežo generacijo bencinskih in dizelskih motorjev, zato odločitev glede naslednje generacije dizlov v tem hipu ni nujna, povzema Automotive News.
Pred seboj imajo uspeh Tesle
Intrevju za FAZ je sicer zvenel manj diplomatsko in bolj daljnosežno. Samuellsson je v njem dejal, da bodo dizelski avtomobili zaradi nujnih dodatnih tehnologij očiščevanja izpustov postali vse dražji, kar bo na drugi strani pomenilo vzpon priključnih hibridov.
Direktor je še napovedal velika vlaganja v električne in hibridne avtomobile. Prvo serijsko EV vozilo nameravajo imeti Švedi na cesti leta 2019, pri tem pa se zgledujejo po Tesli. "Videli smo, da je zmogel Tesla ponuditi takšen avto, da zanj ljudje stojijo v vrstah. Na tem področju bi moral biti prostor tudi za nas, ob primerno visoki kvaliteti in atraktivnem dizajnu," je dejal.
Pogon kombinacija bencinski motor in elektro....tako imenovan Hybrid, je dobra alternativa. Samo ne na račun kupca...naj vgradijo noter pomožne elektro motorje, in glavni bencinski motor...ki ima čistejše izgorevanje, od dizla. V kombinaciji z elektro motorjem dosegajo naravnost smešne porabe na… ...prikaži več 100km. Recimo volvo xc90 t8 hybrid 2.0 bencinski turbo motor v kombinaciji z elektro motorjem in skupnih čez 300 konjev poraba bencina 2 l na 100km!Tako kombinacijo bi lahko vgrajevali od Cliota naprej, seveda z manjšimi motorji in močjo. Zadeva je simpl, samo komplicirajo seveda na račun kupceu avtomobilou...da služijo čimveč!Boli njih rakotvornost, njih zanima samo vaš denat!
tebe ne bo nihče nič vprašal, te bodo pa veselo nategovali naprej s cenami goriv. A ne Miro?
´Kot zaprisežen dizelaš z veseljem prešaltam na bencinarja ko bo poraba pri enaki vožnji kot z dizlom pod 5L/100km za avto velikosti pasat karavana.