CR-V je sicer Hondin globalni model, a je bil prenovljen z mislijo na evropske voznike. V prvih devetih mesecih lanskega leta je bil to najbolje prodajan športni terenec na svetu, trdijo pri Hondi, ki je na ceste poslala že štiri generacije športnega terenca in tako "dober glas ponesla v deveto vas."
Skoraj 20-letna tradicija ni dovolj, saj je konkurenca vsako leto boljša in številčnejša, a so se pri Hondi tudi ob prenovi držali pravila iz prve generacije, narediti enostaven in funkcionalen avtomobil, ki mora biti tehnično dovršen.
Spremembe tudi otipate
Na zunaj ostaja podoben, s prepoznavno metuljevo masko. Zaradi aerodinamičnih rešitev, sprednji in zadnji odbijač sta aktivna, spodnja plošča je z nizkim težiščem, je za 35 milimetrov daljši in pet do 15 milimetrov nižji, kot tudi 15 milimetrov širši. Z bolj robustnim in dinamičnim videzom, led žarometi svetijo tudi zadaj, želijo privabiti tudi mlajše voznike.
Notranjost je tako kot pri modelu, ki ga zamenjuje zasnovana pametno, ima še več odlagalnih površin, predal za hlajenje, materiali so že na otip prijetnejši in debelejši. Skupaj z mehanskimi spremembami zagotavljajo tišjo vožnjo.
Velik prtljažnik, pri katerem ob podrtju zadnje klopi dobimo ravno, 1570 milimetrov dolgo površino, omogoča prevoz do dveh gorskih koles ali štirih torb s palicami za golf.
Največja novost v potovalni kabini je nov informacijsko-zabavni sistem honda connect z velikim, sedempalčnim zaslonom občutljivim na dotik, ki smo ga pred kratkim spoznali v prenovljenem civicu. Sistem ponuja številne možnosti povezovanja in priklapljanja z najrazličnejšimi napravami, povezavo do spleta, navigacijske karte lahko s pomočjo dostopa do spleta posodobimo tudi sami, tehnologija MirrorLink omogoča preslikavanje zaslona pametnega telefona na ekran v vozilu ... Na ekranu se prikazuje tudi slika kamere za pomoč pri vzvratni vožnji, ki s črtami ponazarja pravilen kot zavijanja, omogoča pa tudi tri različne poglede vzvratno, odvisno kako daleč stran smo od ovire, kar dodatno olajša manevriranje in parkiranje.
Adijo, 2,2-litrski motor
V motorni ponudbi so črtali 2,2-litrski dizelski motor in v "duhu" zmanjševanja prostornine motorjev ponudili 1,6-litrski turbodizelski motor z 120 kilovatov moči (160 KM) in 350 Nm navora, ki je na voljo z novim devetstopenjskim samodejnim menjalnikom ali ročnim šeststopenjsiim menjalnikom ter vedno štirikolesnim pogonom. Nov motor prinaša 2-stopenjski zaporedni turbinski polnilnik. To pomeni, da turbini delujeta kombinirano, ena v nizkih, druga v višjih vrtljajih. Na ta način so Hondini inženirji zagotovili dovolj moči in navora v vseh režimih delovanja, hkrati pa znižali emisije CO2 na 134 gramov na prevožen kilometer.
V ponudbi ostaja 1,6 i-DTEC dizelski motor z močjo 88 kilovatov (120 KM) ter dvokolesnim pogonom in bencinski 2,0-litrski i-VTEC motor z 114 kilovatov moči (155 KM). Slednja pogonska agregata sta na voljo z ročnim šeststopenjskim menjalnikom ali samodejnim petstopenjskim menjalnikom. Vsi trije motorji zadostujejo Euro6 normativom o čistosti.
Paketi opreme so štirje, serijsko pa je CR-V opremljen z zavornim sistemom za ublažitev čelnega trka. Od novosti pri Hondi izpostavljajo pametni napredni prilagodljivi tempomat (i-ACC), ki na podlagi algoritmov z veliko natančnostjo, že pet sekund pred manevrom, prepozna, ali bo vozilo s sosednjega voznega pasu zapeljalo pred vaše vozilo.
Zaradi tehnologije nekoliko dražji
Cene so se, odvisno od paketa opreme povišale, od 500 do 1.000 evrov, a so se cene varnostnih sistemom pocenile tudi za 3.000 tisočake in več. Najcenejši CR-V z dvolitrskim bencinskim motorjem in pogonom spredaj stane 25.370 evrov, štirikolensi pogon ga podraži za 3.050 evrov.
Šibkejši dizel z dvokolesnim pogonom stane 27.490 evrov, nov dizelski motor s štirikolesnim pogonom z ročnim menjalnikom pa 32.740 evrov. S samodejnim devetstopenjskim menjalnikom je dražji za 2.540 evrov.