Kdor ni razumel, zakaj so pri Citroënu tako "pomehkužili" prej nabriti videz modela C4 cactus, ki so ga predstavili pred nekaj dnevi, bi mu moralo biti vse jasno ob tem stavku, ki ga je za Autocar povedal Xavier Peugeot, vrhovni šef produktnega načrtovanja pri znamki Citroën: "Trenutni C4 je sedem let star dizajn in morali smo sprejeti odločitev. Prenehali bomo z njegovo proizvodnjo, na njegovo mesto pa bo stopil C4 cactus."
Cactus bo torej stopil v čevlje sicer večjega C4 in bo po novem kot kombilimuzina skušal konkurirati takšnim velemojstrom, kot so VW golf, seat leon, opel astra, hyundai i30, ford focus, peugeot 308 ...
Kdaj bodo Francozi predstavili naslednika C4, v tem hipu ni znano, to naj bi se zgodilo v prihodnjih treh do štirih letih. Peugeot je povedal le, da bo "nekaj svežega in drugačnega".
Citroën je model C4 prve generacije poslal na ceste leta 2004 kot naslednika zelo uspešne xsare in še pred njo modela ZX. C4 pa niti v prvi, še manj pa nato v drugi generaciji, ki je sledila leta 2008 in je bila zgolj derivat prve, ni uspel ujeti tekmecev, pa čeprav je bil prav C4 (kupe različica) znan kot "morilsko" orodje v reli prvenstvu WRC, s katerim je Sebastien Loeb osvajal naslov za naslovom.
dezurni@zurnal24.si
Pa ne ravno tega ukinit, ki ima edini, normalno, števec pred volanom...