Avto
333 ogledov

Citroën pokazal svojega aduta med malimi križanci C3 aircrossa

Citroën C3 aircross
1/34
Citroën
Citroën je v Parizu razkril povsem novi model C3 aircross, ki bo konkuriral v zelo strnjenem razredu kompaktnih križancev, ki so prodajni hit v Evropi in v Sloveniji. V modelni paleti zamenjuje enoprostorca C3 picassoja.

Šefinja Citroëna Linda Jackson je ob razkritju v Parizu povedala, da znamka potrebuje nove križance in športne terence, s katerimi nameravajo povečati prodajo vozil na Kitajskem in v Evropi. 

Citroën je prihod novega križanca napovedal že v Ženevi s konceptnim vozilom C-Aircross concept. Javnosti naj bi bil C3 aircross prvič razkrit septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, v Evropi pa bo v prodaji že proti koncu leta. Leta 2018 bo na prodaj tudi na Kitajskem. Cene še niso znane.

Križanci in suvi ključni za skok prodaje

Jacksonova je prepričana, da je novinec v prodajni paleti korak naprej pri transformaciji podjetja. "C3 aircross je več kot le nov Citroënov model. Za nas predstavlja nadaljnji pospešek v globalni preobrazbi znamke," je povedala Jacksonova, ki stavi na paleto križancev in športnih terencev. Modelu C3 aircross bo sledil še večji C5 aircross.

Z naštetimi modeli naj bi prodajo do leta 2021 povečali kar za 30 odstotkov. Leta 2016 je bila globalna prodaja Citroena 1,14 milijona vozila, kar je za odtenek manj kot leta 2015. 

Citroën C3 aircross | Avtor: Citroën Citroën

Po poti C3 in C4 cactusa

Citroën s C3 aircrossom nadaljuje oblikovalski jezik, ki so ga začeli z modelom C4 cactusom, nadaljevali pa s kompaktnim modelom C3. To pomeni ozke horizontalno postavljene luči, veliko možnosti personalizacije ....

V dolžino meri 4,15 metra, v primerjavi s C3 pa je podvozje dvignjeno za dodatna dva centimetra, platišča merijo 16- ali 17-palcev. Na izbiro bo osem barv karoserije, štiri barve strehe in štirje barvni paketi. Štirikolesnega pogona ne ponuja, kar je že znano, saj pri skupini PSA Peugeot Citroën uporabljajo sistem grip control, ki s pomočjo elektronike oprijem prednjih koles prilagaja različnim voznim površinam. Sistem hill assist descent pomaga vozilu zadržati nižjo hitrost, tudi na zelo strmem klancu.

"Mi smo ga že vozili"

C3 si arhitekturo deli z modelom opel crossland X, ki smo ga že zapeljali na prvi vožnji. To pomeni tudi modularnost, ki je med najboljšimi v razredu. To pomeni drsno pomično sedežno klop z dvema popolnoma ločenima deloma, preklop sedeža prednjega sopotnika v mizico za pridobitev 2,40 metra dolžine za nakladanje in prilagodljiv prtljažnik, ki v osnovi meri 410 litrov z možnostjo povečanja na 520 litrov.

Citroën C3 aircross | Avtor: Citroën Citroën

Inženirji so posebno pozornost namenili odlagališčem, na voljo je tudi domiselno odlagalno mesto za brezžično polnjenje pametnega telefona na sredinski konzoli. Od naprednih sistemov Francozi omenjajo prosojni zaslon za prikaz podatkov, sistem za samodejno zaviranje v sili (active safety brake), samodejni preklop dolgih luči, prepoznavanje prometnih znakov za omejitev in priporočanje hitrosti, park assist in večpredstavnostni sistem z navigacijo connect nav.

Šestim motorjem, ki bodo na voljo v Evropi, se pridružujeta še dva čisto posebna motorja: bencinski motor PureTech 110 (avtomatski šeststopenjski menjalnik) in dizelski motor HDi 90 (ročni menjalnik).

Na bencinski strani je najbolj dinamična izvedenka PureTech 130 (samodejni šeststopenjski menjalnik), mot PureTech 110 je na voljo z ročnim menjalnikom in s samodejnim menjalnikom. Za osnovni nivo opreme je na voljo motor PureTech 82 z ročnim menjalnikom. Na dizelski strani bosta BlueHDi120 in BlueHDi 100 (oba z ročnim menjalnikom).

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.