Prodajalci in uvozniki avtomobilov ponujajo popuste v višini od šest do 39 odstotkov, je pokazala primerjava, ki smo jo opravili pri Žurnalu. Pri večjih modelih so popusti praviloma večji kot pri manjših, pri znamkah pozitivno izstopata Citroën in Ford, največ popusta pa si boste zagotovili pri Renaultovih in Hyundaievih trgovcih.
Dodatnih pet odstotkov
Različne znamke ponujajo zelo različne popuste, dodatne popuste pa trgovci ponudijo ob neposrednem pogajanju v salonu. Toda znamke, ki v osnovi ponujajo večje popuste, dodatnih neposredno ob nakupu ne dajejo, saj nimajo več manevrskega prostora.
Tak primer je Ford, ki fiesto tako iz zaloge kot po naročilu (redka izjema) ponuja občutno ceneje, ob obisku salona pa lahko izpogajate le kakšne brezplačne preproge ali kaj podobnega. Nič dodatnega popusta tako nismo dosegli niti pri znamkah VW in Škoda, malenkost pa so bili ceno pripravljeni spustiti pri Fiatu in Toyoti.
Ob nakupu tako velja biti previden, saj se lahko zgodi, da boste vozilo po naročilu tudi preplačali, dodaten popust pa vam pri posamezni znamki (znova primer Forda) lahko prinese odločitev za financiranje, ki ga ponuja prodajalec; ta pa tudi nekaj stane.
Najraje vozilo iz zaloge
Opaziti pa je še en trend, in sicer pospeševanje prodaje vozil iz zaloge. Pri določenih znamkah (primer so Toyota, Fiat in Peugeot) na vsak način poskušajo prodati vozilo iz zaloge in zato dodatno spustijo cene, za druga vozila (po naročilu) pa ugodnosti ne veljajo, čakalna doba pa lahko znaša tudi do štiri mesece.