Avto
22 ogledov

Brušenje sijoče zvezde

Na slovenske ceste je zapeljal pomlajeni ML, ki poleg prestiža premore tudi spod
1/29
Žurnal24 main
Mercedes-Benz je domačemu trgu predstavil nekoliko pomlajeno generacijo ML.

Razred ML je za Mercedes-Benz izjemnega pomena, saj je prepričal mnoge kupce, ki so vozili predhodni model, še pomembneje pa je, da je v njihove salone in vrste pripeljal številne kupce, ki doslej niso vozili te znamke. Sedaj menijo, da je čas za prvo izravnavo gub, ki so mogoče nastale v teh treh letih, obenem pa je to priložnost za vključitev nekaterih tehnoloških novosti, za katere so poskrbeli inženirji, ter za nekaj dodatne opreme, tako serijske kot doplačilne.

Spremembe na zunanjosti so dokaj malenkostne, zajemajo pa spremenjeno masko hladilnika, prednji in zadnji odbijač, prednje žaromete in zadnje luči, večja so stranska ogledala, ML pa je dobil tudi dve ovalni izpušni cevi kot pred tem modeli CLS, SLK in SL.

Na zunaj so spremembe resnično malenkostne. © Miha Pečoler

 
Še večje udobje
Platišča gredo vse do mere 21 palcev, na voljo je tudi "body kit", namenjen vožnji po terenu. V notranjosti je sprememb še manj, nov je recimo večnamenski volan z možnostjo obvolanskega prestavljanja, na seznamu doplačil pa najdemo še novo usnje tipa designo, novo telematiko in dopolnjen sistem za zabavo ter spremenjen paket opreme AMG. Cenovno je ML umeščen okoli 15.000 evrov višje kot GLK. Je pa novi ML v primerjavi s predhodnikom približno pol drugi odstotek dražji, pri čemer gre po besedah uvoznika predvsem na račun  boljše serijske opremljenosti.


Notranjost je še vedno zelo prostorna, sedi se terensko visoko. Materiali so skrbno izbrani, možne so številne kombinacije usnja, lesa, alkantare ali česanega aluminija, različno profiliranih sedežev, ki so lahko ogrevani ali hlajeni in nudijo prijetno masažo. Tako kot pri predhodniku za vrhunsko udobje potnikov skrbi vzmetenje Airmatic .

Zmogljiv tudi na terenu
Večjim terenskim naporom je namenjen paket Offroad Pro Technik, ki poleg elektronsko krmiljenega štirikolesnega pogona 4matic vključuje še 100-odstotno zaporo diferenciala na prednji in zadnji premi ter terenski reduktor, dodana pa je še dodatna nastavitev podvozja, ki vozilo po potrebi dvigne še za 30 milimetrov.

Motorna paleta ostaja nespremenjena, sestavljajo pa jo različice 280 CDI, 320 CDI ter 420 CDI, pri dveh gre za šestvaljni dizelski agregat, močnejši pa je osemvaljni. Zgodba je obrnjena na bencinski strani, kjer je zgolj osnovni motor 350 šestvaljen, oba močnejša, 500 in 63 AMG, pa sta osemvaljna. Moči, ki jih motorji dosežejo, so 140, 165 oziroma 225 kilovatov na dizelski in 200, 285 ter 375 kilovatov na bencinski strani.


Začne se pri slabih šestdesetih tisočakih

Cene se začnejo pri 57.450 evrih, kolikor stane ML 280 CDI, različica s sredinskim dizelskim motorjem je tri tisočake dražja, za najmočnejšo dizelsko različico 420 CDI pa boste morali odšteti najmanj 79.800 evrov. Na bencinski strani je najcenejši ML 350, za katerega hoče uvoznik 60.200 evrov, razlika med tem in ML500 pa znaša 19.000 evrov. Vrh ponudbe tako kot do sedaj predstavlja ML 63 AMG, ki ga boste v garažo zapeljali, zgolj če imate na računu 115.300 evrov.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.