Kranjski policisti so v torek popoldne obravnavali prometno nesrečo na avtocesti, ki se je sicer končala z lažjimi poškodbami in materialno škodo. Vendar ob tej priložnosti vsem, ki bi se kdaj znašli
Ob zavarovanju kraja nesreče naj upoštevajo predvsem specifičnost kraja, kjer se je prometna nesreča zgodila, so še zapisali na kranjski policijski upravi.
Na odstavni pas ali počivališče
Na avtocestah in hitrih cestah, kjer ob desnem robu vozišča poteka odstavni pas, naj vozilo odstranijo na odstavni pas in ga na primerni razdalji označijo z varnostnim trikotnikom in prižganimi varnostnimi utripalkami. Če je mogoče, naj se vozilo umakne na primerno mesto, denimo počivališče in se tam počaka na pomoč.
Če vozilo zaradi nesreče obstane na prehitevalnem ali voznem pasu in ga ni mogoče umakniti, naj se kraj na primerni razdalji čim prej zavaruje, nekdo od udeležencev pa naj prihajajoča vozila opozarja na nevarnost, vendar naj bo pri tem pozoren tudi na svojo varnost. Policijo je treba o dogodku obvestiti čim prej. Med hojo po avtocesti in hitri cesti morajo osebe nositi odsevni brezrokavnik živo rumene ali oranžne barve.
Preden izstopite se prepričajte, da je varno
Policija svetuje tudi, naj udeleženci prometne nesreče na avtocesti iz vozila ne izstopajo brezglavo, ampak naj se najprej prepričajo, v kakšnem položaju sploh je njihovo vozilo in koliko vozil je na cesti. Ob izstopu naj ne hodijo po nepotrebnem okoli vozila in naj ne ocenjujejo nastale škode, temveč naj poskrbijo predvsem za lastno varnost. Če se je vozilo obstalo na viaduktu, naj se tudi prepričajo, kam bodo iz vozila izstopili. Isti nasveti seveda veljajo tudi za zavarovanje vozil, ki na avtocesti ostanejo zaradi okvare.
Ostalim voznikom pa policija svetuje, naj pred krajem nesreče ali zastoja na avtocesti poskrbijo za pravilno razvrščanje in omogočijo reševalnim vozilom hitrejši dostop do kraja in ponesrečencev. Med kolonama vozil na prehitevalnem in voznem pasu mora namreč biti dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.