Bentley je predstavil tretjo generacijo limuzine flying spur, ki je zrasla in postala tehnološko privlačna tudi za najbolj izbirčne kupce hitrih limuzin. Oblikovno zdaj sledi modeloma continental GT coupe in cabriolet.
Limuzina je bila tako kot continental GT zasnovana na Porschejevi arhitekturi MSB, oblikovno pa so dali pri Bentleyju večji poudarek na športni prezenci. Medosje je v primerjavi z drugo generacijo, raztegnjeno za kar 12,7 centimetra na 3,2 metra. Avto v dolžino meri 5,3 metra.
Oblikovno spredaj izstopata dva para LED žarometov, en manjši in en večji, zadnja svetila imajo motiv B po začetnici znamke proizvajalca. Opcijsko so za limuzino na voljo kar 22-palčna platišča. Na koncu pokrova motorja je ornament, ki ga lahko s pritiskom na stikalo pospravimo na varno in ga zaščitimo pred tatovi.
Pričakovano ima flying spur 6,0-litrski twin-turbo W12 motor s 474 kilovatov moči (635 KM) in 900 Nm navora. Menjalnik je osemstopenjski, samodejni z dvema sklopkama, pod katerega se podpisuje znani proizvajalec ZF. Pospešek od 0 do 100 km/h je 3,8 sekunde, največja hitrost pa 333 km/h.
Novi flying spur ima pogon na vsa štiri kolesa, a sistem moč na zadnjo os prenaša le, ko je to potrebno. Ima tudi prilagodljivo vzmetenje bentley dynamic ride za bolj dinamično vožnjo in večje udobje, kot tudi elektronsko krmiljena kolesa, to pomeni, da pri nizkih hitrostih sistem krmili zadnji kolesi v nasprotni smeri kot prednji, kar pomeni, da je kljub dolgi medosni razdalji zelo okreten in ga je enostavno parkirati.
Notranjost je digitalizirana. Osrednji zaslon meri 12,3-palca, ima tudi projekcijski head-up zaslon in prefinjene materiale, kot sta les in usnje. Ima tudi sistem nočnega vida za prepoznavanje pešcev in živali na cesti, kot tudi "top view camero", ki ustvari pogled na okolico vozil s ptičje perspektive.