Volkswagen je pravkar končani mednarodni dunajski simpozij o motorjih izkoristil za smelo napoved 1,0-litrskega motorja, ki naj bi zmogel kar 200 kilovatov (272 KM) moči ter 270 Nm navora. S tem so želeli Nemci nakazati, koliko potenciala je še v majhnih motorjih, ki bi lahko očitno v prihodnje pri boju za nižjo porabo in emisije konkurirali celo današnjim zelo zmogljivim motorjem s še enkrat višjo prostornino.
-
Na Dunaju tudi premiera prvega trivaljnika, ki je sposoben delovati kot dvovaljnik. Več TUKAJ.
Prav veliko sicer Volkswagnovi inženirji niso želeli izdati, znano je le, da je narejen na osnovi EA211 TSI motorjev zdajšnje generacije, ki ga v dveh različicah moči najdemo denimo v polotu.
Med drugim pa ima novo motorno glavo, kompresor polnilnega zraka in električno gnano turbino, kot so jo pri koncernu premierno demonstrirali v konceptnem audiju RS5 TDI in ki se je izkazala s presenetljivimi zmogljivostmi v smislu porasta moči napram dosedanji rešitvi mehansko gnane turbine. Vendar je pogoj za e-booster, kot se imenujejo nov koncept elktrično gnane turbine, 48-voltna napeljava v avtomobilu, kar pa se bo pri serijskih vozilih šele pričelo vpeljevati.
Štirikrat več valjev za nasprotni del seznama
Na Dunaju so možje iz Wolfsburga podrobneje predstavili tudi svoj prihodnji kronski bencinski motor, 6,0-litrski W12 TSI, ki bo gnal paradne konje koncernovih znamk, denimo suva bentleyja betaygo, audija A8, VW phaetona ...
-
Ste prišli do spoznanja, da bo potrebno nabaviti novega? Morda je prav vsestranski Peugeot 2008 prava izbira, vabimo vas na testno vožnjo.
Veliko srce je izredno dodelano, saj uporablja številne napredne tehnologije tako za dušitev vibracij kot tudi za zniževanje porabe in emisij. Tako motor seveda ustreza euro 6 standardu in obljublja emisije izpod 250 gramov CO2, kar je za 12 valjev res impresiven rezultat. Med drugim uporablja tudi tehnologijo izklopa valjev, tako da lahko pod manjšimi obremenitvami deluje kot šestvaljnik.