Avto
6984 ogledov

Bo Škoda nizkocenovna ali ne?

Škoda Octavia Anže Petkovšek Škoda Octavia
Škoda ima med znamkami koncerna Volkswagen na račun kupcev, ki na nakup vozila gledajo racionalno, "največji potencial rasti", pravi vodja prodaje skupine Volkswagen Christian Dahlheim.

Kupci znamke Škoda imajo socialni status, ki je klasificiran kot srednji in nižji in ob nakupu avtomobila postavljajo uporabnost nad drugimi potrebami, besede vodje prodaje skupine Volkswagen Christian Dahlheim povzema Automotive News Europe.

Škodin osvetljen varnostni pas Avto Škoda s pametno inovacijo spet prehitela vse

"Škoda je na idealnem položaju v segmentih, kjer si ljudje ne morejo privoščiti dražjih avtomobilov," je med spletno predstavitvijo analitikom, ki se osredotočajo na umeščanje blagovnih znamk skupine VW, dejal Dahlheim. "Glede na količino v odstotkih ima Škoda največjo možnost za rast."

Škoda Octavia | Avtor: Anže Petkovšek Škoda Octavia Anže Petkovšek

"Primerjava nam ni všeč"

Dahlheime je hkrati zanikal govorice, ki se pojavljajo zadnje dve leti, da bo Škoda ponovno postala nizkocenovnik in na trgu konkurirala nizkocenovni znamki Dacia v lasti Renaulta: "Ta primerjava nam ni všeč, saj ne želimo Škode omejiti. Škoda je konkurent s francoskimi znamkami in seveda Fordu."

Škoda Octavia Avto Nič več v senci golfa

Škodin trženjski slogan "Simply clever" označuje skupino kupcev znamke, še pravi Dahlheim, ki meni, da bi morala Škoda nagovarjati tudi kupce drugih znamk.

Škoda logo | Avtor: Škoda Škoda

Škoda kodiaq RS Ukinjeni v 2020 Avto Avti, ki v 2020 niso dočakali silvestrovega

Delavci na nogah

Jeseni leta 2019 so se pojavile glasne govorice, da bo koncern Volkswagen jasno ločil svoje znamke (VW, Seat, Škoda in Audi). Govorilo se je, da bo prav češki proizvajalec vozil utegnil spet postati nizkocenovna znamka. Z vozili nižjega cenovnega razreda bi napadli vzhodnoevropske trge in trge, kjer je kupna moč potrošnikov manjša.

Škoda enyaq iV Promo Uporabno Je to najbolj ugoden električni avto v Sloveniji?

Vendar pa je šef Škode Thomas Schäfer lani poleti jasno povedal, da Škoda ne sme postati sinonim za poceni avtomobile. Tako je pomiril Škodine trgovce, ki so skočili v zrak ob pripombah izvršnega direktorja VW Herberta Diessa. Slednji je želi zmanjšati "modelsko prekrivanje" med znamkami in na ta način povečati dobičkonosnost.

Komentarjev 2
  • Avatar Pamela_Luke
    Pamela_Luke 10:37 09.januar 2021.

    Zapustil sem služb0 in zdaj. S tem preprostim spletnim delom na domu zaslužim 139 na uro od d0ma. zaslužim 25 tis0č dolarjev na mesec s spletnim del0m 3 ure dnevn0. prip0ročam, da poskusite. Za več podrobnosti .... ➤ ➤➤ ➤ LovesMeetx.Com

  • stilist 08:16 09.januar 2021.

    Ne vem kdo se tukaj spreneveda. Škoda je postala v koncernu cenejša opcija na račun podražitve volkswagna in audija.