Serija 8 gran coupe je po mesecih čakanja le dvignil zaveso. Posebnega presenečenja sicer nismo doživeli, saj gre za predvidljivo silhueto štirivratnega kupeja z linijami, ki so tako zelo značilne že za serijo 8 coupeja in roadsterja. Kar pa ne pomeni, da ni zelo lep ...
Gran coupe ima za 20 centimetrov daljše medosje, tako da je za dodanim parom vrat dovolj prostora za odrasle noge. Streha je dvignjena za dobrih šest centimetrov, nekoliko širši je tudi zadnji kolotek.
Znotraj je gran coupe praktično identičen obema ostalima izpeljankama, seveda z izjemo druge klopi. Voznik ima pred seboj 12,3-palčni zaslon z merilniki in drugimi informacijami, ter 10,25-palčnega sredinskega za infozabavni sistem. LED luči so seveda standardne, med opcijo so laserski žarometi.
Zadnja dva sedeža sta ogrevana, potnikoma so na razpolago USB priključka in komande klimatske naprave. Pravzaprav pri BMW pravijo, da gre za 4+1 coupeja, a junakov, ki bi se želeli voziti na ozkem petem sedežu z velikim sredinskim tunelom med nogami, verjetno ne bo veliko. Morda na zelo kratki vožnji.
Prtljažnik je večji, meri 440 litrov.
Ker je štirivratnik težji za okoli 70 kilogramov, so inženirji nekoliko izpopolnili standardno M podvozje in prilagodljive blažilnike. Motorji so trije, šestvaljni vrstni dizel 840d xDrive (235 kW/320 KM) in bencinar 840i xDrive (250 kW/340 KM) ter osemvaljni V8 bencinar 850i xDrive (390 kW/530 KM). Že imena sama povedo, da je 4x4 pogon serijski. Hitrosti so pri vseh omejene na 250 km/h.
dezurni@zurnal24.si