BMW Group je potem, ko je krono največjega proizvajalca vozil v premium segmentu prodal Mercedes-Benzu, napovedal največjo modelno ofenzivo v svoji zgodovini. Naslednji dve leti bosta tako pri BMW zelo pestri.
Harald Krüger, predsednik upravnega odbora BMW AG, je na letni novinarski konferenci razkril svoj veliki načrt. BMW bo v naslednjih dveh letih razkril 40 novih različic modelov, vključno s kompaktnim SUV X2 in velikim križancem X7.
Cilj uprave BMW s Krüegerjem na čelu bo oživiti rast dobička, ki bil lani najmanjši v zadnjih šestih letih. BMW je lani prodal manj vozil kot Mercedes-Benz, kar se je zgodilo sploh prvič po več kot desetletju.
Prihodnost bo električna in avtonomna
"Začenjamo z največjo ofenzivo modelov v svoji zgodovini," je Krueger dejal na letni novinarski konferenci. "Začeli smo s tako veliko preobrazbo, katere do sedaj pri nas še nismo bili priča," dodaja.
Krüeger je v vrh BMW vstopil leta 2015. Nova serija 7 ni zamajala Mercedesove križarke razreda S, medtem, ko so bili s serija 5 zelo previdni. Šef BMW se osredotoča na donosnost namesto na prodajne številke, saj bodo morali v prihodnost, ki bo prinesla samodejno vožnjo, vložiti velikanska denarna sredstva. Prihaja obdobje samovozečih avtomobilov, električnih avtomobilov, BMW pa je sporočil, da bo že leta 2021 predstavil avtonomno vozilo iNext.
Potem, ko so lani porabili 5,16 milijarde evrov, to 5,5 odstotka svojih prihodkov, na raziskave in razvoj, pri BMW nameravajo v prihodnjih dveh letih investirati še več denarja. Ob povečanih stroških je podjetje napovedalo rast dobička že za leto 2017, avtomobilska marža pa bo ostala med osmimi in desetimi odstotki.
Okrepiti ponudbo najbolj prestižnih modelov
Poleg 40 novih modelov pri BMW načrtujejo povečati ponudbo predvsem v segmentu najbolj prestižnih in dragih vozil, s čimer bodo dopolnili ponudbo okoli svoje križarke serije 7. Cilj je tekmovati z Mercedesom in BMW spet pripeljati na vrh.
"Dobiček je za nas pomembnejši kot število prodani avtomobilov," je dejal prvi finančnik BMW Nicolas Peter. BMW je sicer lani prodal dva milijona vozil in zabeležil rast v prodaji v višini 5,2 odstotka. Mercedes-Benz je v istem obdobju prodal 2,08 milijona vozila, njegov skok prodaje pa je bil kar 11 odstoten.