V Frankfurtu bo BMW potrdil svojo jasno zavezanost h cilju, da bo prav kmalu vse svoje modele ponujal tudi s tehnologijo elektrificiranega pogona. Poleg različic priklopnih hibridov 330e, X5 xDrive40e in 740e bo na razstavnem prostoru razkazoval serijo 2 active tourerja 225xe.
V slednjem sodelujeta 1,5-litrski trivaljnik s 100 kW (136 KM) in 220 Nm navora ter 65-kilovatni ekektromotor. Skupna moč je tako kar 165 kW (224 KM), speljana je na vsa štiri kolesa.
V laboratoriju so namerili porabo vsega 2,0 litra bencina na 100 km in 46 gramov CO2/km. V programu za maksimalni izkoristek elektromotorja (MAX eDRIVE) lahko avto zgolj na elektriko pelje vse do 125 km/h in to do 41 kilometrov daleč. Podatki o prostornini prtljažnika sicer dokazujejo, da je 225xe na račun visokozmogljive li-ion baterije izgubil 68 litrov prtljažnika (sedaj še 400 litrov). Cena za active tourerja plug-ina se prične v Nemčiji pri 37.800 evrov, je poročal Motor Talk.
E-ofenziva nad sosednjo deželo
Poleg active tourerja bodo v Frankfurtu, ki leži v sosednji zvezni državi Hessen, Bavarci predstavili še tri druge priključne hibride. Vsi se lahko peljejo na elektriko do hitrosti 120 km/h, nato se priklopi še bencinski motor.
V modelu 330e je tako omenjeni elektromotor povezan z 2,0-litrskim štirivaljnikom in močjo 135 kW, kar skupno moč poveča na 200 kW (252 KM), navora pa je za 420 Nm. S polno močjo se 330e do prve stotice požene že v 6,1 sekunde, kombinirana poraba pa da je med 1,9 in 2,1 litra na 100 kilometrov, izpusti md 44 in 49 grami. Je pa prtljažnik na račun baterije zmanjšan na 370 litrov, čeprav je inženirjem uspelo ohraniti ramerje mase 50:50.
Pri BMW izpostavljajo še predvsem možnost brezemisijske vožnje v mestnih središčih, ki jo ponujajo novinci. Tovarna bo enega glavnih avtomobilskih prizorišč letošnjega leta izkoristil tudi za uradne premiere nove serije 7 in modela X1, pa tudi prenovljene serije 3.
dezurni@zurnal24.si