Avto
977 ogledov

BMW M3 touring je rekorder brez zadrege s prostorom

BMW M3 touring
1/35
BMW
BMW je uradno najavil model M3 touring. Bližnjic ni, ima vse tisto, kar imajo ostali karoserijski predstavniki družine M. Plus prtljažnik.

BMW M3 touring (oznaka G81) je sploh prvi karavan znotraj serije 3 oziroma 4 v 50-letni zgodovini slovite športne divizije. Pridružil se je sedanu, kupeju in roadsterju. Doslej so bili tako športni touringi na voljo le pri predelovalcu Alpina. 

BMW M3 touring | Avtor: BMW BMW
BMW M3 touring | Avtor: BMW BMW

Novinec torej združuje oboje iz tovarninega sveta M in touringov. Pri zunanjosti to pomeni znano mišičasto postavo z zdaj že znamenito masko. Športni duh se nadaljuje v karavanski zadek. Tudi tega odlikuje našpičenost, ki jo poudarjata dve veliki izpušni cevi. Streha bo serijsko v črni barvi, med opcijami je karbonski paket, ki avto naredi še bolj ekskluzivnega. 

Za popotnico se M3 touring ponaša z nazivom najhitrejšega karavana na svetu. Znameniti krog v Nürburgringu je prevozil v rekordnem času 7 minut, 35 sekund in 6 stotink. To pomeni, da je hitrejši celo od svojega večjega brata M5 competition.

V notranjosti je na kokpitu standarden zaobljen dvojni zaslon (12,3 in 14,9 palcev), kot smo že vajeni od zadnjih izdelkov BMW. Športni sedeži so iz merino usnja, kot opcija so na seznamu karbonske školjke. Zadnja sedežna klop je povsem običajnih mer, deli se po tretjinah. Prtljažnik je standardnih mer s 500 litri, mogoče ga je povečati na 1.510 litrov. Seveda je serijsko tudi ločeno odpiranje zadnjega stekla, poleg električnega dviga vrat. Da bi prtljaga med hitrejšo vožnjo ostala na mestu, ponujajo različna pomagala za pritrjevanja v obliki prtljažnih sani, mreže ... 

BMW M3 touring | Avtor: BMW BMW
BMW M3 touring | Avtor: BMW BMW
BMW M3 touring | Avtor: BMW BMW

Pri digitalni plati avta M3 touring ponuja vse tisto, kar znajo klasični predstvniki družine 3 in 4 ter se naslanja na zmogljivosti iDrive osme generacije. Dodatno pa ima v menijih nastavitve za M programe, prek katerih je mogoče izdatno prilagajati delovanje motorja, M xDrive štirikolesnega pogona, blažilnikov, elektronskih pomagal ... Ena od standardiziranih nastavitev je prilagojena brzenju po zaprtih progah. 

Pri pogonu in podvozju brez kompromisov

M3 touring naj bi nudil "idealno razmerje" med zmogljivostmi in udobjem na dolge razdalje. Temu je prilagojeno podvozje, po zaslugi katerega naj bi bil avto vozniško prijazen in udoben pri vsakdanji rabi. 

Pod motornim pokrovom je vgrajen šestvaljni trilitrski vrstni bencinar, ki proizvede 375 kW (510 KM) moči. Z različnimi M tehnologijami hlajenja in oskrbovanja z zrakom, mešanico in oljem je prilagojen tudi za najtrše pogoje, ki jih lahko avto z voznikom doživi le na zaprti pisti. Niso pozabili niti na divjaški zvok, ki ga je mogoče zvabiti iz globin z vklopom posebnih loput.

BMW M3 touring izpuh | Avtor: BMW BMW
BMW M3 touring | Avtor: BMW BMW

Kot omenjeno, se moč prek osemstopenjskega M Steptronic menjalnika načeloma prenaša na vsa štiri kolesa, zadaj je pri razporejanju pomemben člen aktivni diferencial. Je pa mogoče pogon na prednji kolesi odklopiti, tako da se avto takrat obnaša kot tipični RWD.

Pospešek z mesta do 100 km/h traja 3,6 sekunde, do 200 km/h pa 12,9 sekunde. Pri dodatnem M Driver paketu v tovarni dvignejo elektronsko omejeno hitrost z 250 na 280 km/h. 

BMW M3 touring bo mogoče naročiti od septembra, prvi primerki iz domače tovarne v Münchnu pa bodo prišli na cesto novembra.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.