Ni jih malo, ki trdijo, da je najmanjši M najboljši M v tem hipu. BMW M2 resda premore najmanj moči med bavarsko športno falango, a je zaradi nizke mase in krajšega medosja lahko veliko bolj zabaven med ovinki.
Dosedanji M2 je uporabljal podoben vrstni šestvaljnik kot večja brata M3/M4, bistvena razlika pa je bila, da je imel le eno turbino in je bila zato najvišja moč 272 kW (370 KM).
Sedaj so na trilitrski motor pritrdili še dodatno vetrnico in s še nekaterimi spremembami dosegli, da je moč poskočila na 302 kW (410 KM), kar je le še malenkost manj od osnovnih različic M4. Več je tudi navora, M2 competition pa do 100 km/h potegne po 4,2 sekunde, kar je desetinko hitreje kot prej. Ročni menjalnik je od športnega dvosklopčnega počasnejši za 0,2 sekunde. Najvišja hitrost je 250 km/h, z vozniškim paketom pa 280 km/h.
Porast cene za nekaj tisočakov za M2 competition v primerjavi z dosedanjim M2 coupejem (ki ga ne proizvajajo več), upravičujejo še z nekaj oblikovnimi spremembami, novim izpuhom in platišči. Med dodatno opremo so nove zmogljivejše zavore in školjkasti sedeži.
Cena za slovenski trg še ni znana, na tujih je višja za okoli tri tisoč evrov.
dezurni@zurnal24.si