Avto
2435 ogledov

Aygo X prologue napoveduje "kul" Toyotino prihodnost

Toyota aygo cross X prologue
1/38
Toyota
Aygo X Prologue je predpremiera Toyotine nove generacije malčka aygo.

Toyota je pred časom napovedala, da bo ostala v segmentu A malih mestnih vozil, čeprav jo je ali jo še bo iz njega večina tekmecev popihala. Drugi, kot je na primer Fiat z novim električnim 500, pa nameravajo temu razredu s preklopom na električni pogon vdahniti povsem novo, čeprav tudi dražje življenje. 

Toyota je zdaj predstavila vizijo z imenom Aygo X Prologue, ki že zelo napoveduje izgled naslednje generacije najbolj dostopnega modela znamke. Oblikovan je bil v Toyotinem evropskem centru v francoski Nici.

Toyota aygo cross X prologue | Avtor: Toyota Toyota
Toyota aygo cross X prologue | Avtor: Toyota Toyota

Še vedno govorimo o zelo kratki dolžini (koliko natančno, Japonci še niso izdali), se pa od dosedanjega ayga razlikuje po precej večjih kolesih in dvignjeni postavi. Izgled malega križanca dopolnjujejo še nakazane obrobe blatnikov in masiven nos, ki ga z ene in druge strani "prebada" LED črta dnevnih svetil. Zunanjost koncepta je dvobarvna, ozka vzvratna ogledala delujejo športno, kljuke so potopeljene v karoserijo. Če je kdo na prvo žogo zaradi oblike pomislil na podobnosti z nekdanjim malim prostorskim čudežem toyoto IQ, ni edini. 

Oblikovalskih detajlov tudi za zadek Ayga X ni zmanjkalo, prtljažna vrata so iz enega steklenega kosa. Zanimiva posebnost so tudi strešni nosilci, kar nakazuje, da bo avto namenjen za avanturistične pobege v naravo v solo ali duo izvedbi. Na zadnjo podložno ploščo je možno namestiti nosilec za kolo, medtem ko je v zunanjem vzvratnem ogledalu nameščena posebna kamera, s katero je možno posneti različne trenutke dogodivščin in raziskovanj.

Toyota aygo cross X prologue | Avtor: Toyota Toyota
Toyota aygo cross X prologue | Avtor: Toyota Toyota

Avto ima sicer štiri vrata, verjetno bosta na zadnji klopo dva sedeža, si pa lahko predstavljamo, da serijski aygo X ne bo ravno prvi družinski avto pri hiši. Temu niti ni namenjen.

Pri Toyoti še pravijo, da bodo pri serijskem aygu v ospredje živahne barve, ki so bile posebej razvite zanj. 

O aygu za zdaj vemo, da ga bo poganjal klasični motor z notranjim zgorevanjem. Pri Toyoti so namreč prepričani, da v tem trenutku še ni mogoče napraviti cenovno ugodnega in baterijskega avta hkrati. Postavljen bo na isto modularno GA-B platformo kot yaris. Njegovo premiero lahko pričakujemo še letos, glede na predstavljeni koncept pa nas po dolgem času spet čaka zelo zanimiv mali avto.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 1
  • rd2dmk2 22:48 17.marec 2021.

    pa tale avto ne boš mogel kasko zavarovat. k ga bo videl zavarovalni agent bo rekel da ja ravno doživel hudo srečanje z razjarjenim bikom in da naj gre najprej k kleparju da ga poklepa, da bo za na cesto.