Njegova organizacija Hoonigans, v kateri so tudi nastali videi Gymkhana, zadnjega smo si lahko ogledali še pred nekaj meseci, je včeraj na svoji spletni strani in Instagram profilu sporočila žalostno novico, da je 55-letni Ken Block 2. januarja umrl v nesreči z motornimi sanmi.
S Kenom Blockom smo se na avtomobilskem salonu v Ženevi na zurnal24.si pogovarjali leta 2015.
Smrt Kena Blocka ni le tragični dogodek za avtomobilski šport, ampak za avtomobilsko kulturo nasploh, saj je bil tudi medijska osebnost, ki je močno vplivala na to, kako danes gledamo na avtomobilsko dirkanje.
Potem, ko je soustanovil uspešno znamko skejterskih copatov DC Shoes, se je šele pri skoraj štiridesetih letih odločil za dirkanje na avtomobilskih rallyjih in že v prvem letu končal med najboljšo deseterico v svojem razredu. V naslednjih dveh desetletjih je sodeloval v petih različnih dirkaških serijah in še lani postal viceprvak ameriškega rallyja.
Zaslovel pa je predvsem s serijo videov Gymkhana, ki jo je sprva zastavil kot marketinško kampanjo za svoje čevlje, vendar je hitro prerasla svoj prvotni namen. Z njo je predvsem populariziral avtomobilsko driftanje, ki je bilo dotlej rezervirano za posebne kroge navdušencev, in ga združil z rallyjem in elementi skejterstva.
Block tega sicer ni počel edini, vendar mu je uspelo navdušiti zelo široko občinstvo. Z videi je močno pripomogel tudi k izboljšanju vozniške kulture, mladim voznikom je predstavil starejše modele avtomobilov, zanimanje pa je usmeril tudi na legendarne ceste, kakršna je tista na Pikes Peak, ki jo je premagal s predelanim fordom mustangom.
Poleg tega pa je živel tudi družinsko življenje z ženo Lucy in tremi otroci, med katerimi se je hčerka Lia tudi že preskusila v dirkanju na rallyju.