Odpiralni čas in vstopnice |
Sejem je za obiskovalce odprt med 7. in 16. decembrom. Obe soboti in obe nedelji ter tudi petek, 7. 12., je odprt med 8.30 . in 18.00, v ostalih dneh pa med 9.00 in 18.00. Cena vstopnice je 24 €, za pripadnice nežnejšega spola in otroke med 7. in 13. letom pa 20 €. |
Vseh razstavljavcev na salonu je 343, prihajajo pa iz 16 držav. Poleg svetovnih premier bo v prestolnici dežele Emilje Romane na ogled tudi šest evropskih premier. Salon pa ne bo namenjen le ogledu zloščene pločevine, saj ga bodo bogatili tudi številni obsejemski dogodki.
Magnet za obiskovalce bo prav gotovo možnost testiranja številnih avtomobilskih modelov na 10 zunanjih prizoriščih, obenem pa si bodo lahko ogledali katero izmed 38 tekmovanj med prijavljenimi 330 avtomobili, motorji in quad-bikei na devetih različnih progah. Tako kot je to že običajno v zadnjih letih, bo veliko prostora namenjenega tudi proizvodnji okolju prijaznejših vozil.
Salon je zelo zanimiv tudi za ljubitelje avtomobilov iz Slovenije, saj je eden največjih v tem delu Evrope in iz Ljubljane oddaljen 375 km.
Avtomobili, ki še posebej vabijo:
Italijanski proizvajalec je na domačem terenu svetu prvič pokazal posebno izpeljanko iz modela 147 ducati, ki jo je izdelal v čast Avstralcu Caseyju Stonerju, letošnjemu prvaku v motorističnem razredu MotoGP. Vozilo, odeto v črne, rdeče ali bele barve, poganja 1,9-litrski JTDM motor s 125 kW (170 KM). Pospešek od 0 do 100 km/h znaša 8 sekund, končna hitrost je 215 km/h. Za stabilnost na cesti, ki je po prepričanju tovarne eno najboljših v razredu, skrbi sistem Q2 z zaporo sprednjega diferenciala. Voznik lahko z gumbom preklaplja med običajnim in športnim načinom delovanja motorja. Hitra lepotica je še lepša zaradi številnih kromiranih dodatkov in 18-palčnih platišč. V omejeni seriji bo na voljo spomladi.
Audi
Svetovna premiera
A3
cabrioleta.
V središču razstavnega prostora bo model nemo concetto. Citroën ga je razvil iz malega dostavnega vozila nemo, ki bo obenem s Fiatovim fiorinom in Peugeotovim bipperjem še pred koncem leta zapeljal med kupce. Nemo concetto je 3,76-metrov dolga predelana potniška različica. Že od daleč je opazen po oranžno-črni-beli barvi, ki jih ima riba vrste klovn, znana iz risanke Iskanje malega Nema. V iste barve je odeta tudi notranjost vozila. Zaenkrat še koncept pa bo nemo concetto najverjetneje kmalu postal serijski avtomobil, ki se bo uvrščal pod berlinga multispace. Prav primer potniškega berlinga, ki je postal uspešnejši od tovorne različice, je za Francoze dokaz, da je v tem segmentu vozil še veliko možnosti.
Ford
Potem ko je bil v Frankfurtu predstavljen prenovljeni focus, je na ogled tudi njegova
karavanska različica.
Hummer
Najmanjši model H3 ima odslej še različico black edition.
O njem je bilo že kar nekaj govora , po predstavitvi v Indiji pa je sedaj končno na ogled tudi svetovni javnosti - mali i10 je Hyundaijev adut za prihodnost. Nov štirikolesni obraz korejskega podjetja poleg novega imena prinaša spremembe v kakovosti in dizajnu. Avtomobil bodo izdelovali v Indiji, Korejci pa menijo, da bo bolj uspešen od svojega predhodnika atosa. Pri tem merijo predvsem na privlačno zunanjost in pestro notranjost, ki ju dopolnjuje kakovost izdelave.
Mitsubishi
Odslej se lahko tudi Evropejci slinijo nad modelom
lancerjem
evolution.
Nova zafira prvič tudi uradno.
Peugeot
Bipper tepee, izpeljanka iz modela bipper, je podobno kot citroën nemo concetto namenjen za
aktivne ljudi, ki za izkoriščanje prostega časa potrebujejo več prostora.
Porsche
Z
boxterjem RS60
spyder se tovarna iz Zuffenhausna, ki ji gre zadnje čase vse kot po maslu, spominja uspešnih
dirkaškega modela spyder iz 60. let.
Eno ime, dve premieri. Predstavljen je novi modus, skupaj z njim pa tudi njegova večja različica grand modus. Modus naj bi se po prenovi še dodatno vgnezdil v razredu mini enoprostorcev in naj bi zaradi dobrega kompromisa med zuanjimi merami in notranjo prostornostjo predstavljal zanimivo alternativo običajnim majhnim mestnim avtomobilom. Zaradi prostora in udobja naj bi poleg običajne uporabe zadoščal tudi za družinsko preživljanje časa.
Grand modus je v primerjavi z osnovnim modelom postavljen na daljše podvozje in meri 4,03 metra (+ 93 mm). Prostora je še več obenem pa se s 410 litri hvali z enim največjih prtljažnikov v tem podrazredu enoprostorcev.
Evropski javnosti se prvič predstavlja impreza 2,5 WRX STI AWD, obenem pa je tu še svetovna premiera Prodriveove impreze STi N14.