Citroën C6
Po lansiranju C4 na Kitajskem ob koncu leta 2015 je zdaj Dongfeng Citroën Kitajcem predstavil triprostorsko limuzino C6. Nekdaj v Evropi pomemben model je v novi embalaži in z novimi tehnologijami na voljo za največji trg vozil na svetu. C6 ima optimizirano konstrukcijsko osnovo z novo generacijo električne/elektronske arhitekture, ki omogoča vgradnjo opreme najnovejše generacije. Citroën z limuzino cilja na poslovneže, tudi zato se ponaša z veliko medosno razdaljo 2,9 metra. Avto, ki ki v dolžino meri 4,98 metra ima notranjost zasnovana za popotovanja. Napa usnje na sedežih, dekorativni dodatki iz lesa na sredinski konzoli in elementi iz brušenega aluminija poudarjajo eleganco in udobje. Potniki lahko izkoristijo prednosti samodejne klimatske naprave s štiri območno regulacijo ter zračene sedeže s funkcijo masaže, ki je na voljo na vseh štirih sedežih za udobje čisto vseh potnikov. Nova 12-palčna instrumentna plošča z visoko ločljivostjo in individualnimi nastavitvami se nahaja v voznikovem vidnem polju. Združuje analogne in digitalne prikaze. Na sredini je 8-palčni zaslon na dotik s kapacitivno tehnologijo. Vgrajen tehnologije so odčitavanje prometnih znakov s prepoznavanjem omejitve hitrosti, prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop, sistem Active Safety Break, kamera Vision.
Peugeot 3008 in 308
Peugeot v Pekingu predstavlja prenovljeni 3008. V Evropi bo jeseni na voljo povsem nova generacija, zato prenovljene različice pri nas ne bo. Navzven ima navpično zasnovan sprednji del z logotipom leva na sredini okrasne maske z motivom šahovnice, ki sovpada s prenovljenim modelom 2008, ki k nam prihaja meseca junija. Zadaj ima avtomobil nove signaturne luči v obliki treh krempljev na črnem ozadju. V notranjosti so novi sistemi za pomoč pri vožnji, ki doslej na Kitajskem niso bili na voljo – Visio-Park II s pregledom 360° okrog vozila in opozorilnik na nevarnost naleta.
V Evropi imamo petvratno kombilimuzino in karavanski SW, Kitajci pa so dobili še štirivratno limuzino z oznako 308. Peugeotovi inženirji so za temelj zasnove bodočega avtomobila vzeli konstrukcijsko osnovo EMP2. Avtomobil bo jedro ponudbe limuzin proizvajalca v segmentu triprostorskih limuzin C, ki je po obsegu prodaje na Kitajskem največji.
DS 4S
Premium limuzina DS 4S je bila zasnovana v Franciji in jo bodo proizvajali v tovarni Shenzhen. Namenjena je izključno kitajskemu trgu. Žarometi svetijo v led tehnologiji, obdelani so kot dragi kamni. Poleg samodejnega menjalnika EAT6 zadnje generacije in sistema Stop and Start bodo za DS 4S na voljo trije bencinski motorji v razponu od 136 do 204 konjskih moči. V notranjosti eleganco pudarja usnjeno oblazinjenje, ki z vzorcem spominja na drage ročne ure. Celotna armaturna plošča je ročno prekrita z usnjem v pravem duhu pariških rokodelcev prestižnih izdelkov. Enako velja tudi za plošče vrat. Na področju povezljivosti pri premium francoski znamki DS izpostavljajo navigacijski sistem in sisteme za varnost.
Mazda CX-4
Mazda CX-4 z dolžino 4,63 metra, krepko presega manjšega križanca CX-3 in se uvršča tik pod model CX-5. Oblikovno se navezuje na koncept koeru, zato nekoliko spominja celo na karavane, pravijo Japonci. Medosna razdalja meri 2,7 metra, oddaljenost od tal pa 19 centimetrov. Volumen prtljažnika je 400 litrov v osnovni konfiguraciji, oziroma s 1228 litrov s podrtimi sedeži. V potovalni kabini so vsi bonbončki, ki jih poznamo iz drugih Mazdinih modelov. Kitajcem, ki bodo CX-4 vozili ekskluzivno, so pri Mazdi namenili štirivaljni 2,0-litrski motor skyactive-G s 116 kilovati moči in 2,5-litrski motor skyactive-G s 141 kilovati moči.
Nissan tiida
Za kitajski trg je Nissan evropskega pulsarja spremnil v tiido. Kompaktna kombilimuzina ima novo zračno režo in je oblikovno usklajena z limuzino maxima. Predrugačeni so odbijali, v potovalni kabini pa je poseben 7-palčni zaslon in usnje, ki ga na vak način želijo pod zadnjico in v hrbet čutiti Kitajci.
BMW X1 L
L je tipičen dodatek pri oznakah kitajski vozil in pomeni large (velik). Kitajci so najprej želeli voziti podaljšane limuzine, zdaj pa še podaljšane križance. BMW je svoj model X1 raztegnil na 4,56 metra dolžine, 1,81 metra širine in 1,62 metra višine in je kot tak že skoraj prerasel prvo generacijo modela X3. BMW X1 L v primerjavi s standarndo različico ponuja od pet do 18 centimetrov dodatnega prostora za kolena potnikov zadaj, prtljažnik meri med 465 in 675 litri.
Mercedes E-razred L
E-razred je prejel "maybachov" tretma. V različici L so mercedesu E krepko podaljšali medosno razdaljo in omogočili zares veliko prostora za noge potnikov, ki bodo po večini Kitajci, ki ne slovijo ravno po svoji višini. Zadaj je za 13,4 centimeta več prostora za kolena, medosje je raztegnjeno za 14 centimetrov v primerjavi z evropskim razredom E. Limuzina tako v dolžino meri 5,063 metra, kar je skoraj toliko kot Mercedesova zastavnonoša, razred S, ki v dolžino meri 5,116 metra. L ni samo podaljšan E, pravijo Nemci, saj so mu vgradili kar nekaj tehnologij, ki jih vgrajujejo tudi v svoje nadstandardne modele z oznako Maybach.
Audi A4 L
Svojo podaljšano različico limuzinskega modela A4 je v Pekingu predstavil tudi Audi. Z 4,81 metra dolžine in medosno razdaljo 2,91 metra je za štiri centimetre daljši od svojega predhodnika in ima za dodatna dva centimetra raztegnjeno medosje. Hkrati je za 110 kilogramov lažji. Kitajcem bodo namenili tehnologije, kot jih poznamo v Evropi, matrične led žaromete, digitalno armaturno ploščo ...
In zakaj jim je potem treba nameniti tako obširen članek, če jih v Evropi nikoli ne bomo videli?