Delovanje avtomatike je povzeto iz maksi skuterjev in deluje nad pričakovanji, saj udoben potovalni motocikel naredi še boljši. Nadpovprečna je tudi oprema vključno z ABS-sistemom, potovalni računalnik pa žal ne prikazuje podatka o količini goriva v rezervoarju. Glede voznih lastnosti pa ji bolj kot izrazito športna vožnja (zaradi okretnosti) prija vijuganje po mestnih ulicah.
Zaradi menjalnika brez konkurence
Aprilia je z mano dokazala, da lahko uspešno združiš pravi motocikel z avtomatskim menjalnikom, katerega vožnja bo uporanbiku tudi v veselje. Na pogled je kot vsak drug klasičen motocikel, da je nekaj posebnega, izdaja le prazen prostor na mestu, kjer je običajno ročica sklopke. Mana ima namreč avtomatski brezstopenjski CVT-menjalnik povzet iz maksi skuterjev, ki ponuja tudi polavtomatski način prestavljanja s sedmimi "navideznimi" prestavami. V ročnem načinu namreč voznik prestavlja z gumboma na levi ročici ali s pomočjo nožne prestavne ročice, ki je na običajnem mestu. Kadar dogajanje prepustite avtomatiki, lahko izbirate med tremi različnimi načini podajanja moči: Sport, Touring in Rain, odvisno od pogojev vožnje. Delovanje avtomatike ne glede na režim delovanja je presenetljivo dobro, zato smo prestavljanje večinoma prepustili kar avtomatiki.
Nezahteven za uporabo
Mana je v prvi vrsti namenjena vsem, ki bi radi pravi motocikel z udobnostjo maxi skuterja. Motor je izjemno lahkoten ter za vožnjo nezahteven. Zaradi okretnosti ter prijaznosti do voznika je zelo primeren za začetnike, kateri še niso vešči rokovanja z motorjem. Motor zaradi svoje agilnosti omogoča lahkotno vijuganje med avtomobili po mestu, zato je več kot odličen nadomestek večjim skuterjem.
Poleg vsega drugega ponuja tudi izjemno dovršen položaj sedenja, poleg voznika pa se bo zelo udobno peljal tudi sopotnik(-ca). Pohvaliti gre tudi postavitev vzvratnih ogledal, saj ponujata res dober pregled dogajanja za motorjem. Vetrna zaščita na motorju pa nudi ravno prav zavetrja, da je vožnja tudi pri višjih hitrostih prijetna in možna brez sklanjanja. Motocikel ima radialno nameščene zavorne čeljusti s plavajočimi 320mm zavornimi diski, ki svoje delo opravljajo suvereno, opremljene pa so tudi z ABS-sistemom.
Na mestu, kjer je običajno posoda za gorivo, je precej velik osvetljen predal skupaj z 12V vtičnico, kamor lahko spravimo dokumente ali manjšo čelado. Potovalni računalnik na motorju prikazuje temperaturo zraka, trenutno porabo, povprečno porabo, prevoženo pot, najvišjo doseženo hitrost in stanje kilometrov. Ima pa majhno pomanjkljivost, saj nam ne prikaže količine goriva, ki ga še imamo na razpolago.
Udobje pred športnostjo
Naj bo jasno, da mana ni športnik. Je predvsem okreten, poskočen ter vozniku prijazen motocikel, ki zna biti tudi dinamičen. Motocikel je opremljen z 839-kubičnim motorjem, ki pridela za 56 kilovatov moči pri umirjenih 8.000 vrtljajih na minuto in ponuja zadovoljivih 53 Nm navora pri 5.000 vrtljajih na minuto. Agregat je motociklu pisan na kožo, saj ponuja zadovoljive zmogljivosti, nekoliko zmoti le relativno visoka poraba goriva, ki se je na testu vrtela okoli devetih litrov na sto prevoženih kilometrov.
Podatki o motorju: (Aprilia Mana 850 GT ABS)
Motor: 839,3 cm3
Vrsta: 4T, 90° V-twin, SOHC, 4 ventili na valj, vodno hlajen
Moč: 56 kW (76 KM)/pri 8.000 vrtljajih na minuto
Navor: 53 Nm/ pri 5.000 vrtljajih na minuto
Poraba na testu: 9,0 litrov/100 km
Zmogljivosti: 215 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 2.155 x 800 x 1.335, medosna razdalja 1.463
Teža: 238 kg (masa vozila, pripravljenega za vožnjo)
Cena: 9.990 EUR