Opel frontera je znano ime iz sveta avtomobilizma. Opel je bil s tem avtomobilom, ki se ni bal zapeljati izven utrjenih poti, v devetdesetih letih prejšnjega stoletja pred časom. To je bil predhodnik danes nadvse popularnih športnih terencev – SUV-jev. Današnjo frontero s tisto izpred skoraj 35 let druži le še ime. Nemci z imenom vseeno skušajo najti povezavo. Nova frontera želi na ceste pripeljati nekaj novega. Pri tem ne mislijo na obliko ali tehniko. Gre za razmišljanje, da je treba kupcem vozil spet ponuditi tisto, kar potrebujejo za varno in udobno vožnjo od točke A do točke B, in to za pravo ceno. Nič kiča, pretiranega blišča, a vseeno veliko preverjene tehnologije in uporabne vsebine.

Oplove nastavitve
Frontera temelji na platformi STLA Smart Car, ki jo uporabljata tudi Stellantisova modela citroën C3 aircross in fiat panda. Na pogled bi težko ugotovili, da gre za bližnje sorodnike, saj je zunanja oblika povsem drugačna. Nekaj podobnosti je v kabini, a pri Oplu pravijo, da so se tako oblikovalci kot inženirji s testiranji na poligonu in prilagoditvami tuninga zelo potrudili, da so občutek na volanu, vožnja v ovinke in stabilnost vozila tipično nemški, Oplovi.

Opel frontera je v modelni paleti Opla zamenjala model crossland. Crossland je bil dimenzijsko preveč podoben mokki, frontera pa je dosegla, da je Oplova mlada paleta SUV-jev zdaj jasno ločena. Najmanjša je mokka, bila je prenovljena, ki je SUV modernega videza. Za tiste, ki iščejo bolj šik avto. Vmesni člen je frontera, ki je daljša za dobrih 20 centimetrov in lahko ponuditi tudi sedem sedežev, razporejenih v tri vrste. Na vrhu je od frontere za skoraj 27 centimetrov daljši model grandland, ki med vsemi ponuja največ tehnologije.

Manj je več
Opel ima danes eno najmlajših modelnih palet v SUV razredu. B in C SUV razred predstavljata skoraj polovico prodaje novih osebnih vozil pri nas. Pri Oplu menijo, da so avtomobili, tudi v B segmentu, kamor se umešča frontera, za marsikoga postali preveč zapleteni za uporabo, zato so v ospredje postavili enostavnost.
Opel želi z robustno obliko ponovno poudariti bolj avanturistični pristop. Konkurenti so VW T-cross, škoda kamiq, kia stonic, dacia duster, MG ZS in drugi modeli iz najbolje prodajanega segmenta vozila ta hip. In ker je križanec na voljo tudi kot povsem električni avtomobil, bi moral biti učinkovito orožje proti nizkocenovni konkurenci iz Kitajske. Kljub kompaktnim meram ima robusten dizajn in vse nove elemente Oplovega slogovnega jezika, kot so črna maska vizor in dnevne luči v obliki črke L. Serijsko svetijo v LED tehnologiji. Manjka le vzdolžna letvica na pokrov motorja, ki je tvoril motiv Oplovega kompasa. Frontera je kot prvi Opel prejela posodobljen "blitz" logotip strele.

Za družinsko uporabo
V razred križancev jo umešča večja oddaljenost od tal in plastična zaščita podvozja. Povsem nova je notranjost s čistimi oblikami in dvema 10-palčnima zaslonoma. Fizičnih gumbov je malo. Poudarek je tudi na udobju. Funkcija Intelli-Seat naj bi zmanjšala pritisk na trtico in povečala udobje na dolgih poteh. Induktivni polnilci za telefone so hlajeni, škatla za tablice v sredinski konzoli je opremljena z gibljivimi trakovi, na voljo so gumirane škatle za shranjevanje, ki preprečujejo premikanje majhnih predmetov. Na zadnjih sedežih je veliko prostora, predvsem pa so vrata za lažji vstop v tretjo vrsto sedežev zelo razširili.

Prtljažnik z veliko odprtino za nalaganje in nizkim nakladalnim dnom sprejme zelo solidnih 460 litrov prtljage. Po zlaganju naslonjal zadnjih sedežev, razdeljenih v razmerju 40:60, pa lahko volumen povečate do 1.600 litrov. K temu frontera doda še streho z nosilnostjo 200 kilogramov.
Blagi hibrid in elektrika, cena v obeh primerih pod 20 tisočakov
Za pogon skrbi blagohibridni 48 V sistem, ki kombinira 1,2-litrski turbobencinski motor in elektromotor ter majhno baterijo. Skupna moč je lahko 81 kW (110 KM) ali 107 kW (145 KM), serijski je samodejni šeststopenjski menjalnik. Ročnega menjalnika ni več. Cena s financiranjem je 1.300 evrov nižja in je 19.690 evrov za osnovni model.

Frontera je lahko tudi 100-odstotno električni avto. V električni fronteri s pogonom spredaj ima elektromotor moč 83 KW. Baterija s kemijo LFP ima kapaciteto 44 kWh, kar pomeni doseg do 305 kilometrov (WLTP). Večje baterije se za zdaj ne omenja. Zahvaljujoč polnilni moči 100 kW naj bi polnjenje od 20 do 80 % trajalo približno 26 minut. Cene za električno frontero se na ceniku začnejo pri 26.690 evrih, s trenutno veljavno subvencijo je cena manjša od 20 tisoč evrov, in sicer 19.490 evrov.
Pri uvozniku za vozila Opel verjamejo, da bodo mesečno prodali vsaj 50 fronter, desetina naj bi bila električnih.