Kako spremeniti mišljenje o nakupu avtomobila povprečnega slovenskega kupca, novega ali rabljenega avtomobila? Finančne storitve so že dolga leta del poslovanja pri nakupu novega in rabljenega avtomobila v Sloveniji.
Pri Toyoti so prepričani, da lahko storitev spravijo še na višji nivo, da bi, podobno kot pri mobilni telefoniji, pri nakupu kupec avtomobila kupec na naložbo gledal kot na mesečno naročnino za avtomobil. V ta namen je Slovenija dobila novo družbo, ki je del Toyota Financial Servises. Slovenija je postala 21 država v Evropi s Toyotino lastno družbo za financiranje, ki bo poskrbela za financiranje ob nakupu novega Toyotinega avtomobila ali pa rabljenega avtomobila katerekoli znamke. Finančne storitve bodo prilagojene posebnostim slovenskega trga in tudi slovenskih kupcev.
Preživeti ali umreti?
Kot je na tiskovni konferenci v Ljubljani povedal predsednik Toyote v regiji Adriatic Kensuke Tsuchiya je avtomobilska industrija na prelomnici. »Ključna bitka, ki jo bije avtomobilska industrija je preživeti ali umreti, ne zmagati ali izgubiti.« Zato se je treba prilagoditi. V prihodnosti bodo konkurenca klasičnim avtomobilskim proizvajalcem podjetja kot so Google, Apple in drugi, zato so pri Toyoti, kjer so na svojih začetkih proizvajali statve, zdaj že prešli iz proizvajalca avtomobilov v ponudnika storitev mobilnosti tudi v Sloveniji. Prepričani so, da bo avto še naprej najbolj pomemben del mobilnosti. V prihodnosti bodo ponujali tudi mobilnost na minuto, uro, dan, teden ali leto.
Eden od stebrov pospeška mobilnosti je v procesu preobrazbe navad kupcev, ki prehajajo s klasičnega lastništva v uporabo vozil, prav financiranje. Z lastnim produktom želijo postati vodilna družba za lizing na slovenskem avtomobilskem trgu.
Avto po poti telefona
Želijo spremeniti način razmišljanja slovenskega kupca novega ali rabljenega avtomobila. Želijo ustvariti koncept plačevanja na obroke, podobno kot plačujemo za telefon, s pologom in na koncu z odkupom vozila od stranke, ki bo ohranilo toliko vrednosti, da ga bo lahko stranka zamenjala za novo vozilo in potem naslednjih tri, pet ali sedem let odplačevala s podobno nizkim mesečnim obrokom kot preteklo obdobje odplačevanja.
Prav ohranjanje vrednosti rabljenega vozila in odkupna cena bosta pomemben del financiranja, nam je povedal Sašo Raosavac, direktor podjetja Toyota Tsusho leasing d.o.o. (ime podjetja je v postopku preimenovanja v Sloveniji), in dodal, da bodo na transparenten način in z ugodno fiksno obrestno 3,5 odstotka dosegli, da bo novo ali pa rabljeno vozilo dosegljivo najširšemu krogu kupcev. Predstavil je primer kupca, ki se je zanimal za rabljeno vozilo v višini 5.000 evrov, domov pa je ob predstavitvi finančnega lizinga odpeljal novo vozilo za 15 tisoč evrov, za podoben mesečni obrok. Gre za t. i. financiranje z balonom, ki ga sicer poznamo v Sloveniji, a bo Toyota iskala sinergije s svojimi prodajalci vozil in tudi uvoznikom Toyota Slovenija.
Vsa kdrugi na lizing
Kaj je glavni cilj lastnega financiranja, nam je povedal Martin Muessner, podpredsednik Toyota Financial Services Europe »: S financiranjem imamo v Evropi že 30 let izkušenj. Zdaj s temi izkušnjami prihajamo v Slovenijo. Toyota svoje finančne storitve ponuja že v 20 evropskih državah in zelo se veselimo, da je Slovenija postala enaindvajseta. Eden glavnih razlogov za ustanovitev svojega podjetja za zagotavljanje finančnih storitev je pristop Toyota one, ki temelji na našem prepričanju, da moramo svojim kupcem zagotavljati celoten spekter storitev, ki so jim na voljo na enem mestu. Le tako lahko dosežemo velik delež popolnoma zadovoljnih strank, za katere si želimo, da bi vse življenje ostale zveste znamki Toyota."
Toyota bo na slovenskem trgu ponudila več storitev za zasebne in poslovne uporabnike. Na voljo bodo finančni lizing s preostankom vrednosti Toyota easy, operativni lizing z vključenimi rednimi servisi, lizing s polno storitvijo in možnostjo izbire obsega teh storitev, klasični finančni lizing do sedem let ter financiranje vozil iz zaloge in promocijskih vozil. Vse storitve bodo na voljo za nova in kmalu tudi za rabljena vozila. Verjamejo, da bodo na enega od omenjenih načinov financiranja prodali vsaj 50 odstotkov vozil.
Samo za keš kupujem.
Pa sej to je že, leasing se imenuje. Cene se samo zvišujejo, marže so več kot 100% na avtomobile,
avtomobili so nasplošno predragi,spustite cene pa bo