Ste med tistimi, ki po prvem kliku polnilne ročice na bencinski črpalki radi dotočite še nekaj goriva? Takšno početje ni priporočljivo.
Verjetno ga ni med nami, ki na bencinski črpalki tudi po tistem, ko je avtomat ustavil točenje goriva, ne bi dotočili še decilitra ali več in zaokrožili znesek, ki ga je treba plačati ali pa le dopolnili zalogo goriva v želji po več prevoženih kilometrov pred naslednjim obiskom črpalke. Menimo namreč, da bomo tako posodo še malo napolnili.
A to načeloma ne drži in lahko se celo dogaja, da mečemo denar stran, če že ne škodimo avtomobilu. Strokovnjak s portala Roadshow Brian Cooley v namreč v zanimivem videu navaja razloge, zakaj bi morali točenje prekiniti takoj, ko ga ustavi avtomat in zakaj z njim ne smemo nadaljevati.
Lahko celo pokvarite avtomobil
Prvi je povsem varčevalne narave. Lahko se namreč zgodi, da črpalka povečuje vsoto, ki jo moramo plačati, goriva pa ne toči. Odvečno gorivo, ki ga »dotočite« lahko namreč čez oddušno cev preprosto steče na tla, lahko pa se celo po odzračevalni cevi točilnega sistema bencinske črpalke vrne v cisterno.
Odzračevalniki na posodah za gorivo so na sodobnih avtomobilih pogosto zasnovani tako, da hlapov goriva, ki se tvorijo v posodi, ne odvajajo v ozračje, ampak v sistem, ki jih odstrani. Če natočimo preveč goriva, lahko to steče v sistem, ki je namenjena gorivnim hlapom. V najslabšem primeru lahko zato pride celo do okvare sistema, ki lahko zahteva zelo drago popravilo.
Navsezadnje boste s polnjenjem do prvega klika bolj prijazni tudi do okolja, saj odvečno gorivo ne bo steklo na tla in brez potrebe onesnaževalo okolje.
Gere očitno še nisi točil v posodo (kanto) za gorivo... Ta članek je kot vsi na žurnal 24 nepreverjen in nepravilen.
Članek je čisto v redu in bolj ali manj čisto resničen. Ob podobnem mučenji ročice za gorivo dodatno steče, "nakaplja" še kak dcl goriva ura pa pokaže cel liter. Če kdo ne verjame naj naredi test!
😝😝😝 kaka bedarija. V sistem odzračevanja pride sam če hočeš nalit čez pokrovček kar se fizično ne da ampak bi pa naredl lužo pod avtom. Vsi sistemi na rezervarju so narjeni tako, da vse kar pride po cevi za točenje… ...prikaži več ob popolnoma zalitmu rezervarju do pokrovčka odteče po bajpasu nazaj v rezervar medtem ko filtri so ponavadi postavljeni tolk višje, da jih gorivo ne zalije v nobenem primeru. Zdej kak način točenja goriva ma kdo je čist vseen.