86. Toliko milimetrov v premeru merita odprtini zadnjih tromb toyote GT 86. In 86 milimetrov sta hod posameznega bata ter njegov premer v štirivaljnem atmosferskem motorju.
Že ti trije podatki povedo, kako natančno preračunano je vse pri toyoti GT 86. Tako natančno, da zveni že preprosto. 200 atmosfersko doseženih konjskih moči (147 kilovatov), 200 Nm navora, 1.200 kilogramov. Da, vse se ujema, vse je podrejeno izključno vozniku.
Podatki o vozilu: toyota GT 86 (sport)
Motor: bencinski, štirivaljni, atmosferski
Prostornina: 1.998 cm3
Največja moč: 147 kW (200 KM) pri 7.000 vrtljajih
Najvišji navor: 200 Nm pri 6.600 vrt./min.
Testna poraba: 8,7 litra/100 km (mešani cikel), izpust 160 g CO2/km
Zmogljivosti: 225 km/h, pospešek 7,6 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D, Š, V): 4.240, 1.775, 1.285 mm; medosna razdalja: 2.570 mm
Prtljažnik: 243 litrov
Cena: 31.800/33.300 evrov (vstopni/testni)
Številke ne povedo vsega o avtih. Gre se za vozne lastnosti, za občutek vožnje, in obvladovanje teh "karakteristik".
ojoj....in kateri podatek je tako hud da ti nudi "surove športne užitke"??!! Kolikor gledam podatke, karakteristike avta...nič posebnega. Poceni pa tudi glih ni. Nič me ni fasciniralo, da bi si zaslužil napis "sport".
Ja, ta avto so res vsi čakali - če mislite elite, potem to drži.