Zlato je od nekdaj ena najbolj zaželenih kovin. A brez prave obdelave je le rumen predmet, ki ne pritegne pogleda.
Pri drugi generaciji aurisa (lat. 'zlato') so pri Toyoti pošteno pljunili v roke, saj jim je postalo jasno, da z nekim povprečnim izdelkom ne morejo več resno računati na večji kos kolača v spopadu z močnimi evropskimi in po novem tudi korejskimi tekmeci. Avtomobil so zato zastavili povsem na novo, napredek pa je tako pri videzu kot voznih lastnostih precejšen.
Kot pravijo pri uvozniku, je auris prilagojen za krizne razmere, ki vladajo na evropskem in še posebej slovenskem trgu. Tako naj bi bil vsestransko uporaben tudi za družinsko rabo, čeprav prtljažnik kljub prirastku s 360 litri še ni nadpovprečen. Je pa dovolj prostora za prevoz odraslih tudi na zadnji klopi, malce slabša je rešitev ozkega zadnjega stekla. Veliko več poudarka je namenjeno voznikovemu prostoru, med drugim z bolj pokončnim volanom.
Poveznjen k tlom
Športni GT 86 naj bi bil prvi znanilec novega rodu čustveno in športno precej bolj talentiranih toyot. Auris pa da se je po športnem kupeju precej zgledoval, trdijo pri Toyoti. V mislih imajo verjetno predvsem dejstvo, da je auris zelo nizek avtomobil, saj je v primerjavi s prvo generacijo nižji za 55 milimetrov. Tudi položaj sedenja je nižji, vse to pa vpliva na težišče in nastavitve podvozja, ki dovoljuje mehko pobiranje neravnin, a ohranja zanesljivo lego. Zgodbi lahko v veliki meri pritrdimo, še posebej, ker je pri močnejših različicah zadnje vzmetenje večvodilno.
Ob lansiranju na slovenskem trgu so pri slovenskem predstavniku Toyote dodobra preračunali opremske pakete. Že osnovni terra je bogat: sedem zračnih blazin, avtomatska klima, LED dnevne luči, ... Boljši paketi stopnjujejo raven udobja na visoko raven, omeniti velja že iz yarisa znani multimedijski sistem touch&go ter novo generacijo parkirnega asistenta, ki močno poenostavlja 90-stopinjsko parkiranje. Ni pa še nobenih naprednih varnostnih tehnologij, ki so jih tekmeci (ford focus, VW golf, renault megane, mazda3) že polni. Osnovna cena z najšibkejšim bencinskim motorjem se sicer za auris prične pri 13.500 evrih.
Hibrid nič več le za ekofrike
Med 350 aurisi, ki jih nameravajo prodati letos, naj bi bilo kar 20 odstotkov hibridov. Tretja vrst pogona je po prepričanju uvoznika z aurisom namreč najbolj dostopna in prijazna doslej, zelo dobro opremljen hibridni auris pa je postavljen pri 18.990 evrih, kar je v primerjavi s primerljivo močno in opremljeno ekokonkurenco zelo konkurenčna cena. Tudi sicer se hibridni auris hvali z najboljšim razmerjem med proizvedeno močjo in izpustom CO2.
Da hibridna tehnologija ni nikakršen bav-bav, želijo potencialnim strankam predstaviti preprosto tako, da jih bodo posadili za volan hibrida, obenem ne bodo pozabili povedati v tovarni izračunanega podatka, da je zaradi manjše porabe in obrabe vzdrževanje hibrida v treh letih v primerjavi z dizlom cenejše tudi za 2.500 evrov. Tudi zato zelo računajo na flotne kupce.
Najbolj prodajan naj bi bil zaradi majhnega doplačila v primerjavi z bencinarjem sicer motor 1,4D v opremah luna in style.
Slovenci si letos od Toyote obetamo še nekaj novosti. Že marca prihaja nova generacija RAV4, maja bo sledil prenovljeni verso, avgusta pa še karavanski auris TS.
MOTORNA PONUDBA IN CENE
Sem šel na testno vožnjo, avto se hudi dobr pelje, čist neki druzga kot prejšnja generacija, spomladi definitivno menjam. Hibrid me je že skoraj prepričal, smao še barvo in opremo izberem :)