Vizualno je sicer koncept audi sport quattro precej podoben izdelku, ki so ga v Ingolstadtu kot študijo oživitve legende ur-quattro izpred več kot treh desetletij napovedovali leta 2010. Takrat pa je vse ostalo pri besedah in konceptu, saj so obljubo o serijski proizvodnji pojedli. Morda gre tokrat bolj zares.
Novi koncept je precej večji od predhodnika, saj v dolžino meri 4,6 metra oziroma skoraj 40 centimetrov več. Zgrajen je iz lahkih materialov, kar je še posebno pomembno zaradi končne mase, ki znaša 1.850 kilogramov. Prav gotovo zelo veliko za športne gene, a treba je dodati, da audija poganja hibridni koncept, ki zaradi sklopa baterij zahteva davek pri masi. Skupna moč 4,0-litrskega V8-motorja in elektromotorja je kar 522 kilovatov (700 KM) in ima 800 Nm navora. Za prenos moči skrbi osemstopenjski menjalnik tiptronic. Verjetno ni treba posebej ponavljati, na koliko koles je speljana vsa ta moč.
Uradni podatki trdijo, da je audi sport quattro sposoben od 0 do 100 kilometrov na uro (km/h) pospešiti v 3,7 sekunde, najvišja hitrost pa je pri neomejenih 305 km/h. A pri vsej tej moči pade v oči podatek o porabi, saj naj bi avto na sto kilometrov porabil vsega 2,5 litra vnetljivega soka, na kilometer pa v zrak izpuhnil 59 gramov ogljikovega dioksida. Zgolj na elektriko je sposoben prevoziti do 50 kilometrov.
Kako resno mislijo z združitvijo preteklosti in prihodnosti pri Audiju tokrat, bo znano prihodnji teden v Frankfurtu.
grdo. Spredaj Mitsubishi Lancer, zadaj Aston Martin, vse skupaj pa zmazek.