Trilitrski motor je seveda bistvo S4 in S4 avant, ki sta bila predstavljena že pred nekaj meseci. Gre za nov motor, ki mu pomaga dihati turbina. Najvišja moč je 260 kW (354 KM), navora pa je za okroglih 500 Nm in to že pod 1.400 vrtljaji. Agregat tako limuzino potisne do stotice že v 4,7 sekunde, karavana pa v 4,9 sekunde. Hitrost je omejena na 250 km/h.
Pri Audiju izpostavljajo učinkovitost motorja, saj po normi porabi le 7,4 litra na sto kilometrov in v zrak izpusti po 174 gramov CO2 na kilometer. V primerjavi s predhodnikoma sta S4 in S4 avant za 75 kilogramov lažja.
Da je vožnja lahko nadpovprečno športna, poleg quattro pogona in vektorskega prenašanja moči na gnana kolesa skrbi tudi multi-link vpetje prednjih in zadnjih obes, samo podvozje je v za 23 milimetrov nižje kot pri A4.
Volan pa je tovarniško progresiven, prav tako je serijski Audi drive select, ki prilagaja delovanje krmiljenjanja in motorja, za doplačilo pa tudi blažilnikov glede na potrebe in želje.
Sedeži so standardno iz kombinacije nappa usnja treh različnih barv ter alkantare, drugod po notranjosti je veliko kontrastnih šivov in oblog iz brušenega aluminija.
S4 ima tudi številne asistenčne sisteme, med drugim asistenta za zastoje. Že serijska oprema pa vključuje LED žaromete, dinamične smerokaze, 18-palčna kolesa, elektrificiran prtljažnik pri avantu, med dodati pa so denimo matrični žarometi s prilagajanjem snopa.
Kar je bistveno pri razstavi novincev na avtosalonu v Ženevi je, da sta S4 in S4 avant sedaj dobila še značko s ceno. Od poletja dalje bosta na voljo za (nemško) ceno 59.300 evrov, avant pa od 61.150 evrov dalje.
dezurni@zurnal24.si