E-tron ne bo zgolj Audijev prvi povsem električen avtomobil za masovno proizvodnjo, ampak tudi prvo serijsko vozilo, ki bo imelo kamere namesto vzvratnih ogledal.
Pri podjetju iz Ingolstadta so v videu pokazali delovanje virtualnega vzvratnega ogledala, ki deluje s pomočjo dveh malih kamer, nameščenih na mestih, kjer je po navadi prostor za klasična ogledala. Slika kamere se prikazuje na dveh malih zaslonih na dotik nameščenih v bližini kljuke za odpiranje vrat.
Pri Audiju pravijo, da digitalna ogledala nudijo številne praktične prednosti na področju udobja in varnosti. Njihov ploski nosilec vključuje majhno kamero, iz katere se digitalno obdelana slika prenaša na 7-palčni OLED-zaslon v notranjosti vozila. Voznik lahko različne nastavitve opravi z dotikom. Tako lahko na primer premakne izsek slike in s tem prilagodi želeno vidno polje, sliko pa lahko tudi poveča ali pomanjša. V sistemu MMI lahko izbere tri poglede za različne situacije: za avtoceste, za zavijanje in za parkiranje.
Zamik v premieri
Avtomobilski proizvajalci se s tovrstnimi zamislimi poigravajo že več kot desetletje, toda do zdaj jim zakonodaja ni dovoljevala uporabe tovrstnih kamer v velikoserijskih modelih. Pri Audiju z novo tehnologijo izboljšujejo tako koeficient zračnega upora električnega križanca, ki je močno pogojen tudi z vzvratnimi ogledali, hkrati pa napovedujejo, da bodo klasična vzvratna ogledala kmalu romala na smetišče zgodovine.
Audi je pred kratkim razkril prvo fotografije kabine v svojem električnem križancu e-tornu, ki bi ga morali premierno predstavili 30. avgusta v Bruslju, a bo premiera zakasnjena zaradi aretacije vrhovnega šefa Ruperta Stadlerja.
Armaturna plošča je izražena z navpičnimi linijami vse do izrazito oblikovanih vratnih oblog. Serijski je virtualni prikazovalnik, zunanja virtualna ogledala bodo del doplačljivih dodatkov. Eden od privlačnih elementov v notranjosti je konzola sredinskega tunela, ki leži na odprtih stranicah. Nad njo naslon za roko z integrirano izbirno ročico deluje, kot da bi lebdel.
to je ena velika glupost... pogled z leve in desne kamere bi moral biti spredj v hubu, če se gremo neko varno in enostavno vožnjo.
Avti iz 2000ih so najboljši.. Imajo dovolj varnostnih sistemov, nimajo pa balasta multimedije pa kamerc, senzorjev, brez stičnih ključev. itd.. Ko se bo to pri novih avtih začel kvart.. bodo kr glavoboli..
Bedarija. Da bi vsaj na isti višini zmontirali display... kamero pa na streho.