Nekateri tuji mediji, med njimi tudi QuattroWorld.com, specializiran za teme, povezane z znamko Audi, so objavili možni novi obliki logotipa, ki bi jih lahko Audi v prihodnosti uporabljal za svoje podznamke vozil. Logotip kljub revolucionarnim zamislim ostaja prepoznaven.
V prvi različici je viden le kot zunanji obris štirih prstanov, ki se sicer med seboj prepletajo, podobno pa je tudi pri drugi različici predloga logotipa, ki predstavlja nepopolno obliko štirih prepletajočih se prstanov in je razdeljen le v dva para, ki se prepletata na sredini.
Kaj naj bi bilo v ozadju Audijeve poteze, še ni znano, ugiba pa se, da naj bi bil novi logotip povezan z načrti za prihodnost podjetja, ki je usmerjeno k električnim avtomobilom in avtonomni vožnji. Z novim logotipom bi pri Audiju jasno na zunaj ločili klasične modele z motorji na notranje zgorevanje od preostalih modelov, ki jih prinaša prihodnost.
4xO=O
traktor bo še vedno
DKW