Jutri se izteče zakonska omejitev, ko morajo imeti motorna vozila nameščene zimske pnevmatike ali pa v prtljažniku vsaj voziti s seboj verige.
Če nameravate svoje zimske pnevmatike uporabljati tudi v prihodnji hladni sezoni, vam svetujemo, da z menjavo s poletnimi pnevmatikami ne odlašate, saj bodo v prihodnjih dneh dnevne temperature visoko nad 15 stopinjami, tudi temperatura asfalta bo čez dan že kar visoka. Takšne razmere pa so za zimske pnevmatike zelo škodljive, saj je njihova obraba takrat zelo velika, da ne govorimo o vplivu na porabo goriva.
Ampak obraba še zdaleč ni najpomembnejši dejavnik, zakaj bi se morali avtomobili v Sloveniji med 15. marcem in 15. novembrom voziti na poletnih pnevmatikah.
Vsi testi namreč dokazujejo, da so poletne pnevmatike pri višjih temperaturah in na suhi podlagi veliko varnejše. Na enem od ADAC-ovih testov je bila pri zaviranju od 100 km/h do 0 km/h razlika v zavorni poti med poletno in zimsko pnevmatiko kar 16 metrov oziroma za štiri razdalje avtomobila. Zimske pnevmatike avtomobil v toplem vremenu povrh vsega naredijo precej manj stabilen in težje vodljiv, še posebej če je dodatno obložen, recimo za pot na dopust.
Skratka, odločitve nekaterih voznikov, da zimske pnevmatike pustijo nameščene tudi čez poletje, "da jih zližem do konca", nimajo racionalne podlage.
Celoletne? V notranjosti države raje ne.
Nekateri zaradi varčevanja razmišljajo tudi o nakupu celoletnih pnevmatik, vendar po mnenju strokovnjakov te za slovenske razmere niso primerne, saj so pri nas temperaturni in vremenski razponi previsoki. Primerne so kvečjemu za Primorje.