Avto
20 ogledov

1,6 litra na 100 km

Motor električne pogonske enote ustvari trenutni navor 370 Nm, kar zagotavlja ži
1/10
Žurnal24 main
Na avtosalonu v Ženevi bo Opel premierno predstavil konceptni avtomobil flextreme GT/E, ki združuje privlačno obliko in inovativne tehnologije.

Flextreme GT/E V Oplovi strategiji zagotavljanja manjše odvisnosti od fosilnih goriv, električni pogon pa ima osrednjo vlogo. 4,7 metra dolg konceptni avtomobil prikazuje, kako je mogoče tehnologijo električnih vozil s podaljšanim dosegom (E-REV) uporabiti tako pri srednje velikih vozil in tudi kompaktnih avtomobilih, kamor se uvršča ampera.

Opel to strategijo imenuje neomejena e-mobilnost: prilagoditev izjemno učinkovitega pogonskega sistema E-REV, ki je premagal omejitve električnega pogona, za vozila v vseh segmentih. Koncept še dokazuje, da pri vožnji brez izpusta CO2 na Oplov način, velikost ni pomembna.

Posebna oblika je tudi elegantna in aerodinamična: izračunani koeficient zračnega upora avtomobila flextreme GT/E je samo 0,22, to pa mu omogoča doseganje hitrosti nad 200 km/h, varčevanje z energijo in daljšo vozno razdaljo. Med opaznejšimi oblikovnimi značilnostmi so nizka in široka drža, sprednje in zadnje luči v obliki krila, prepoznaven nos z režo za zajem zraka, dvignjen zadnji stebriček ter karoserija z izklesano mišičasto podobo.

Učinkovitost zagotavlja pogonski sistem E-REV družbe GM, ki je bil razvit že za opel ampero. Kljub večji velikosti vozila in najvišji možni hitrosti več kot 200 kilometrov na uro bo po izračunih flextreme GT/E zagotavljal podobno zmogljivost kot Ampera – vozno razdaljo z akumulatorskim napajanjem do 60 km popolnoma brez izpusta CO2 in skupno vozno razdaljo nad 500 km. Po ocenah bo povprečna poraba goriva 1,6 l/100 km, izpust CO2 pa manjši od 40 g/km.

Za razliko od hibridnih vozil bo kolesa avtomobila flextreme GT/E ves čas poganjala električna energija. Pri običajnih vožnjah na razdalji do 60 km bo motor poganjala litijeva akumulatorska celica v obliki črke T, ki je nameščena v dno vozila in pod zadnje sedeže. Za razliko od ostalih avtomobilov z izključno električnim pogonom vozniku pri vožnji z avtomobilom oplovemu konceptu ne bo treba skrbeti, ali ima vozilo dovolj električne energije za vožnjo do cilja potovanja. Če se bo akumulatorska celica izpraznila, se bo vklopil majhen generator z bencinskim motorjem, ki bo ustvarjal potrebno električno energijo. V tem načinu bo vozna razdalja avtomobila več kot 500 km, nato pa bo treba napolniti akumulatorsko celico ali doliti gorivo.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.