Avto
41 ogledov

15 let prilagodljivih sistemov Flex

Opel zafira Opel
Oplova formula Flex7 je ostala od leta 1999 do danes v osnovi nespremenjena: maksimalna fleksibilnost notranjosti brez odstranjevanja sedežev iz vozila. Vmes so inženirji tehnologijo Flex v uporabne dodatke vpeljali še pri drugih segmentih avtomobila.

Opel je sistem Flex7 prvič vgradil v prvo generacijo družinskega enoprostorca zafira. V njem je bilo tako mogoče sedeža v zadnji, tretji vrsti, posamično ali skupaj podreti v dno prtljažnika. S preprostim potiskom sedalne površine sedežev v drugi vrsti navzdol in preklopom naslonjala sedežev naprej je bila dosežena velika prostornina prtljažnika 1.700 litrov. Z vpeljavo sistema Flex7 se je pri Oplu zaključilo obdobje napornega in zahtevnega odstranjevanja ter vstavljanja težkih sedežev.

Pregled zgodovine integriranih Oplovih sistemov

1999: Začetek izdelave prve zafire z integrirano fleksibilnostjo v avtomobilu in njen prihod na trg.

2003: S sistemom FlexSpace je opel signum ponudil več prostora in več udobja kot kdaj prej. Zadnjo sedežno klop sta sestavljala dva posamična sedeža, ki sta ponuja veliko prostora za noge. Osrednji del sedežne klopi je bilo mogoče spremeniti v naslon za roke oziroma predal za shranjevanje različnih predmetov.

2003: Meriva je vzpostavila segment majhnih enoprostorcev. Zahvaljujoč rešitvi FlexSpace jo je mogoče hitro spreminjati v pet-, štiri-, tri- ali dvosedežni avtomobil, ne da bi pri tem iz nje odstranili katerikoli sedež.

2005: Posodobitev sistema Flex7 z drugo generacijo zafire. Sedeži v drugi vrsti postanejo deljivi in zložljivi v razmerju 40:20:40.

2006: Opel prvi predstavi integriran nosilec koles FlexFix v novi corsi. Nosilec je bil popolnoma integriran v zadnji odbijač – mogoče ga je preprosto izvleči kot predal in nanj namestiti dvoje koles.

2009: V razredu kompaktnih avtomobilov je bila uporabljena ustvarjalna rešitev Oplovih inženirjev in oblikovalcev FlexFloor. Ponudila je uporaben, preprosto dosegljiv prostor za shranjevanje različnih predmetov in tako odločno povečala fleksibilnost astre. Dno prtljažnika je mogoče vpeti na treh višinah. Na najnižji višini je prostornina prtljažnika 370 litrov.

2010: Meriva druge generacije se predstavi z inovativnimi zadaj vpetimi vrati FlexDoors, ki lajšajo vstopanje in izstopanje iz vozila. Tudi meriva dobi sistem zadnjih sedežev FlexSpace in patentiran Oplov integriran nosilec koles FlexFix. Je edini avtomobil, ki je pridobil certifikat nemške pobude za zdrav hrbet (AGR) za celostno ergonomično zasnovo. Merivi je bila namenjena tudi konzola FlexRail.

2010: Astra sport tourer dobi daljinsko upravljanje podiranja naslonjal sedežev FlexFold. Naslonjala se podrejo s preprostim pritiskom na gumb.

Opel zafira | Avtor: Opel Opel
2011: Nova zafira tourer dobi sistem Flex7 Plus in sedežni sistem Lounge Seating System. Sedeži v zadnji, tretji vrsti se zložijo v dno prtljažnika, sedeži v drugi pa so zasnovani povsem na novo. Tri povsem ločene sedeže je mogoče posamično zlagati v ravno dno in trije sedeži v drugi vrsti imajo ob tem samostojno vzdolžni pomik v dolžini 210 milimetrov.

2013: Patentirani nosilec koles FlexFix dobiva večina Oplovih modelov, tudi novinca mokka adam. Z drugo generacijo nosilca koles FlexFix je mogoče na astro sports tourer in zafiro tourer namestiti štiri kolesa, na mokko pa tri.

2014: Posodobljena in izboljšana sredinska konzola FlexRail je bila vgrajena v novo merivo. Ob enaki uporabnosti in vsestranskosti ponuja več prostora za noge zadaj sedečim.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.