V preteklem letu je bil najdražji registriran avto pri nas porsche 911 turbo S s 560 konjskimi močmi in pospeškom od 0 do 100 km/h v 3,1 sekunde. Slovenski distributer je prodal dva taka avtomobila, katerih vrednost je ocenjena na okoli 270 tisoč evrov, pišejo na portalu Avto.finance.si, kjer so prebrskali statistiko prvič registriranih vozil pri nas in izluščili 10 najdražjih avtomobil, prodanih pri nas lani. Porschejema sledi bentley continental GT, katerega vrednost v članku ocenjujejo na okoli 260 tisoč evrov, na tretjem mestu sta audija R8 5,2 V10 spyder s ceno 240 in 245 tisoč evrov. (Celoten seznam desetih najdražjih avtomobilov pri nas preverite v fotogaleriji zgoraj).
Lahko bi kupili ferrarija, pa kupijo škodo
"Mi smo prečesali uradno znano statistiko. Ti avtomobili so dobili slovenske registrske tablice. Je pa težko slediti takšnim nakupom, saj distributerji ne razkrivajo kupcev, veliko je namreč zavisti,“ pojasnjuje urednik avtomobilizma na Financah Miloš Milač in dodaja, da je zasebnikov, ki jim gre dobro, pri nas še vedno dovolj, zato verjame, da je na cesti še veliko več dragih avtomobilov, ki imajo tuje registrske tablice.
Da se ljudje bojijo izpostavljati s pločevino, kaže tudi dejstvo, da so se pri nas pred krizo prodajali tudi ferrariji, pa rolls-roycei. "Če gledamo čas pred letom 2008, je bilo pri nas registriranih več razkošnih in dragih avtomobilov. Prepričan sem, da se danes redki upajo domov ali pa v službo pripeljati z dragim avtomobilom, pa čeprav so v poklicu, ki ga opravljajo, uspešni. Žal je pri nas taka klima, da ne moreš pokazati, da si uspešen. Zato si veliko takih, ki bi si lahko privoščili avtomobil eksotične znamke, raje kupi škodo superb z vso opremo in ceno 50 tisočakov,“ pravi Milač.
Prihajajo cenejši maseratiji, porscheji
Sodeč po načrtih proizvajalcev premium znamk pa bo luksuznih avtomobilov pri nas v prihodnje verjetno več, saj so začeli predstavljati manjše in manj zmogljive, s tem pa tudi širšemu krogu kupcev cenovno dostopnejše modele. Med njimi bosta letos prevladala maserati ghibli in baby porsche cayenne, poimenovan macan: "Maserati ghibli je zanimiv avtomobil, še posebej zaradi dizelskega agregata. Ocenjujem, da bi jih letos Avto Triglav lahko prodal okoli 15. Še bolje bo šel v promet mali suv macan. V dobrih časih bi si upal staviti, da jih bodo pri nas na leto prodali 100, danes je realna številka okoli 50. Tisti, ki se jim z njim ne bo težava pokazati, ga bodo kupili,“ sklene Milač.
"tisti ki jim ni težava pokazati, bodo kupili"Men ga sploh ni problem kazat sam kup mi ga!
a ma res Miloš trdi č?