Monaški reli poteka na velikem področju, saj se organizatorji načrtno vračajo k tovrstni tradiciji. Povprečna dolžina hitrostnih preizkušenj znaša kar 27 kilometrov. Od leta 1911, ko je bil organiziran prvič, je pojem dolgega, napornega in vzdržljivostnega relija. Z izjemo vztrajnostnih relijev, ki potekajo v puščavah, bo monaška ruleta najdaljši reli letošnjega leta.
Jereb in Kacin sta se že odpravila v francoski Valence, kjer se bo v torek reli začel. V soboto in nedeljo ju čaka ogled tekmovalne proge, nato pa priprave na prve hitrostne preizkušnje. Servisna ekipa prihaja iz italijanskega moštva FriulMotor, kjer bo Jereb tudi najel svoj dirkalnik. V ekipi bo tudi posebna izvidniška posadka, ki je sestavni del tega relija. Zaradi hitro spreminjajočih se vremenskih razmer so njihovi podatki ključni. Zapiske in pogoje na trasi bosta za Jereba nadzirala Juraj Šebalj in Igor Kacin.
Slovenca pred izzivom Monte Carla
Nastop na reliju Monte Carlo, kamor sta Andrej Jereb in sovoznik Miran Kacin že odpotovala, je precejšen logistični izziv. Več fotografij s testiranja pred Mote Carlom si oglejte v galeriji.