Telemach, ki je pred dobrimi tremi leti prevzel Tušmobil, je presegel mejo 500 tisoč mobilnih uporabnikov. Tušmobil je imel konec leta 2014 po podatkih Agencije za komunikacijska omrežja 12,7-odstotni tržni delež aktivnih uporabnikov mobilne telefonije, po zadnjih podatkih za prvo četrtletje letos je tržni delež 19,7-odstoten.
"To je prvih pol milijona uporabnikov," je na srečanju za novinarje povedal predsednik poslovodstva Adrian Ježina in dodal, da gre za velik dosežek, saj je pri njih četrtina prebivalstva. "Že dolgo smo veliko podjetje na fiksnem delu, zdaj smo to tudi na mobilnem delu," je dejal. Telemach ima namreč več kot dvesto tisoč naročnikov fiksnih storitev. Cilj ni številka, ampak dobra uporabniška izkušnja, je še dodal Ježina in opozoril, da je zanjo treba investirati, v zadnjih letih so vložili več kot sto milijonov evrov samo v infrastrukturo.
Večina kupi (drag) telefon
"35 do 40 odstotkov ljudi, ki prenese številko, jo prenese k nam," je dejala Ditka Maučec, članica poslovodstva za razvoj produktov in marketing. 60 odstotkov uporabnikov kupi mobitel z vezavo, menjajo jih povprečno v dveh do treh letih, trend je, da so mobiteli vedno dražji, je še pojasnila.
Ena od posebnosti, ki jo ponuja Telemach, je možnost uporabe wifi mreže UNIFI, to je mreža wifi točk. "Ko storitev enkrat nastaviš, je prijava avtomatska. Na Balkanu se precej uporablja, v EU bistveno manj," je povedala Ditka Maučec, Ježina pa je dodal, da se v Sloveniji na UNIFI dnevno priključi približno deset odstotkov uporabnikov.Ob mejniku Telemach novim naročnikom mobilnih paketov ali trojčkov (tudi Total TV) ob vezavi za dve leti prvo leto ponuja polovično ceno naročnine. Akcija traja do konca avgusta.
dezurni@zurnal24.si
Pri nas se gre mobilnega tk operaterja vsak, ki ima 5 minut časa in pričakuje, da bo na hitro obogatel …
Edini operater, ki ne prodaja mačka v žaklju je Telekom! Se razume, kvaliteta je pa vedno malo dražja.
Bravo Telemach in hvala da ste konkurenčni in uspeli znižati cene klicev in telefonov ker če ne bi nas državni …