“Velikokrat sem klicala na brezplačno številko, kjer so mi sprva govorili, da mojih kod niso prejeli, pozneje pa vedno znova zagotavljali, da so moji podatki zabeleženi in da so nagrade že na poti. Klicala sem iz dneva v dan, iz meseca v mesec, a o nagradah ne duha ne sluha. Nato pa sem ugotovila, da številka ne obstaja več. Ko sem iskala kontaktne informacije o podjetju, sem zasledila ogorčene potrošnike, ki so na forumih izražali svojo jezo in razočaranje glede Kinderjeve nagradne igre,” toži bralka. “Obrnili smo se že na kar nekaj ustanov, vendar vse zaman,” pravi.
Ko smo pred nekaj tedni o tem povprašali družbo Kinder, so odgovorili, da so zadevo predali pristojnim in da odgovor dobimo, a se to do včeraj še ni zgodilo.
Tržni inšpektorat ne ve nič
Na Uradu RS za varstvo potrošnikov (UVP) so od potrošnikov obveščeni o nagradni igri, vendar o tem, ali gre za kršitev določb zakonov, ki urejajo izvajanje nagradnih iger, ne morejo presojati.
Na tržni inšpektorat, ki je pristojen, pa zoper organizatorja nagradne igre Kinder niso prejeli nobene prijave, zato primera ne morejo komentirati.
Pojasnila, zakaj nepristojni UVP prijav ni posredoval pristojnemu tržnemu inšpektoratu, včeraj nismo dobili.
KOKOŠ
Je res, ampak kdor malih ne zna reševati ta niti pod razno ni sposoben za reševanje velikih.
To pa se zelo motiš. Rekla sem, da ne bi preživela cele dneve na telefonu v upanju, da prikličem osebje …