To pa se zelo motiš. Rekla sem, da ne bi preživela cele dneve na telefonu v upanju, da prikličem osebje na tem podjetju. Bi se organizirala drugače (kot sem se že in predvsem ne bi čakala več mesecev). Če bi… ...prikaži več mi bilo toliko do te nagrade (kakršnakoli je že bila, bi se takoj obrnila na zvezo potrošnikov in na inšpektorat (kar sem tudi v preteklosti že storila in vse sem uredila, kot sem želela). Sem pa tudi glasna v trgovinah in na blagajnah, ko opazim kaj "sumljivega". Zase znam poskrbet, ker sem se naučila iz lastnih izkušenj natolčevanj in sprenevedanj prodajalcev.
KOKOŠ
No... so še hujši problemi v življenju....
Pa saj ne gre za to, da je to najhujša stvar. Gre se za zavajanje potrošnikov. Ali je to na ta način ali pa na kak drug, pa ni pomembno.
To se strinjam, ampak vseeno jaz ne bi vsak dan presedela na telefonu in klicala na Kinder.
Kinder ni edini, ki ne da obljubljene nagrade, so še drugi. Zadnje čase je to orgnaizator nagradne igre c......
LOL-ka, ti si spet ena zimed takih, ki ob vsaki težavici raje zamiži, potem pa ni čudno, da nas vsi po vrsti nategujejo oz. nas to poskušajo..
To pa se zelo motiš. Rekla sem, da ne bi preživela cele dneve na telefonu v upanju, da prikličem osebje na tem podjetju. Bi se organizirala drugače (kot sem se že in predvsem ne bi čakala več mesecev). Če bi… ...prikaži več mi bilo toliko do te nagrade (kakršnakoli je že bila, bi se takoj obrnila na zvezo potrošnikov in na inšpektorat (kar sem tudi v preteklosti že storila in vse sem uredila, kot sem želela). Sem pa tudi glasna v trgovinah in na blagajnah, ko opazim kaj "sumljivega". Zase znam poskrbet, ker sem se naučila iz lastnih izkušenj natolčevanj in sprenevedanj prodajalcev.
Je res, ampak kdor malih ne zna reševati ta niti pod razno ni sposoben za reševanje velikih.